• -foutje :X-

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 16:00 ]

    TheGunsling schreef:
    uuhm, hoi.
    ik heb rollen nodig voor mijn Black Veil Brides (love) story.
    ik heb nodig:
    ~Beste vriendin Cathy
    ~Nieuwe vriendin (of vrouw) Eric
    ~Vrienden/Bandleden
    ~Vrienden van Karin
    ~Vriendin Ashley
    ~Vriendin Jake
    ~Vriendin Jeremy (Jinxx)
    ~Vriendin Cristian


    Naam:
    Leeftijd:
    -Speelt wat in de band-:
    Status:
    Uiterlijk:
    Extra:


    De story gaat over Cathy Evans, haar moeder is toen ze 8 was overleden.
    Over die dood is zij nooit heen gekomen, en ziet zelf het leven ook niet meer zo positief.
    Maar om alle negatieve dingen te negeren, heeft ze samen met haar beste vriend/vriendin een band opgericht, waarvan zij zelf de vocals doet

    Rol: Vriendin Jake
    Naam: Claire Chamberlain
    Leeftijd: 18
    Speelt wat in de band: Drums
    Status: (Zie rol)
    Uiterlijk:


    Karakter: Claire is een sarcastisch ingesteld meisje. Ze is nergens van onder de indruk en heeft een hoop meegemaakt. Die kan nog wel eens leiden tot ergernis bij andere mensen.
    Extra: Ze kan redelijk goed opschieten met Cathy.


    26 - 02 - '16

    Rol Vriendin Christian.
    Naam: Zaria Isabella Dèlore. Maar ze word het liefst Isa genoemt.
    Leeftijd: 18.
    Status: (Zie rol)
    Uiterlijk:


    Karakter: Isa is erg spontaan, en onvoorspelbaar. Ze is ontzettend druk ,en doet dingen voor ze er over nadenkt. Ze is ook erg sociaal en kan met bijna iedereen wel opschieten, maar als je ruzie zoekt kun je het krijgen. Isa kent een verleden van mishandelingen en heeft hier soms nu nog steeds moeite mee, al zal ze dit niet laten merken.
    Extra: Ze rookt.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 18:11 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Vriendin Jeremy
    Naam: Marni Lana Drews
    Leeftijd: 19
    -Speelt wat in de band-: Gitaar/back vocals
    Status: zie rol
    Uiterlijk:


    Marni heeft rood geverf haar, donkergroene ogen en kuiltjes in haar wangen als ze lacht. Ze is redelijk klein en draagt vaak wat nonchalante maar toch aparte kleding. Ook heeft ze kleine tunnels in haar oren.
    Karakter: Marni is altijd eerlijk en vertelt waar ze mee zit. Ze reageert erg nonchalant op alles als het haar niks kan schelen en ze is enorm chaotisch. Ze is iemand die altijd tussen beide komt wanneer er ruzie is, en ze kent geen vooroordelen en ze gaat niet uit van uiterlijk. Ook is ze erg trouw aan de mensen van wie ze houd. Ze is best rustig, maar staat nooit op de achtergrond. Marni is best gek, erg eigenwijs en koppig, misschien zelfs een beetje rebels. Ze is altijd in voor een feestje, en je hebt altijd lol met haar.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 18:16 ]


    All our dreams can come true if we have the courage to pursue them.

    Naam: Jasmine Robyn Anderson
    Leeftijd: 17
    -Speelt wat in de band-: Gitaar
    Status: Beste vriendin Cathy
    Uiterlijk:


    Extra: Jasmine is stoer maar ook sarcastisch, eigenwijs en koppig. Ze trekt zich niets aan van wat andere mensen van haar denken of over haar zeggen. Ze zegt wat ze denkt, ook al kan dit andere mensen kwetsen. Ook is ze ontzettend goed in mensen irrteren maar als je vrienden met haar bent staat ze altijd al klaar. Jasmine word door haar vrienden Jodie of Jazz genoemd. Haar bijnamen zijn een keer ontstaan en ze vond ze wel leuk. Jazz houdt van muziek, waar ze ook is ze heeft altijd muziek bij zich.


    Physics is awesome

    jullie mensjes zijn lief :3


    Naam: Cathy Evans
    Leeftijd: 15 (bijna 16)
    -Speelt wat in de band-: Vocals/ beetje gitaar
    Status: -
    Uiterlijk:


    Extra: Cathy, voor vrienden vaak Cat.
    Suicidaal, maar probeert de stemmen in haar hoofd te negeren.
    Heeft een zeer sterke band met haar 1 jaar oudere zus.
    Zet vaak haar gevoelens opzij als haar vriendinnen problemen of ruzie hebben, ze steunt ze door dik en dun.


    Naam: Karin Evans
    Leeftijd: 17
    Status: -
    Uiterlijk:


    Extra: Karin, wordt vaak ook wel een Bitch genoemd, heeft vaak genoeg een groete smoel tegen volwassenen waaronder ook vaak leraren.
    Karin is blijven zitten zodat ze bij Cathy in de klas zit.
    Ze is vaak bot tegen iedereen en kan ook best geweldadig zijn.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 18:51 ]

    Wanneer ga je beginnen met je story (cat) [à]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    Wanneer ga je beginnen met je story (cat) [à]


    Zo snel mogelijk, mijn pc doet k*t, maar ik krijg bennekort een eigen en dat kan ik non-stop schrijven :3

    enk heb nog een vriendin voor Ashley nodig :3
    en nog vrienden en een nieuwe (soort van) moeder xD
    maark kan ook alvast een beginnetje maken zonderd dat xD