• Hallo Quizleteers,

    Ik wil graag een nieuw verhaal beginnen, maar ik wil een keer samen met iemand schrijven. En nu vroeg ik me dus af of er mensen geïnteresseerd zijn om samen met mij een fanfiction te schrijven over Twilight. Ik zou het ook heel tof vinden als iemand het over Seth C. wilt doen! Als er iemand samen wilt schrijven, zou je dan onderstaande in willen vullen? :'D

    Naam;
    Leeftijd;
    Heb je eerder verhalen geschreven;
    Voorbeeld van iets dat je geschreven hebt;


    Mijn naam is Marinda en ik ben 13 jaar oud, heb verschillende verhalen geschreven maar er maar een online gezet. Ik heb een Embry story lopen en als je benieuwd bent naar mijn schrijfstijl is dit de link; http://www.quizlet.nl/stories/65547/unbreakable---embry-call/

    Bedankt alvast! :Y)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 15:36 ]

    ik wil wel.

    Naam: Elize34 op quizlet maar het is gewoon Eliza en Femke.
    Leeftijd: 14
    Heb je eerder verhalen geschreven: ja
    voorbeeld van iets dat je geschreven hebt: Ik heb op deze account drie lopende stories twee daar van zijn One direction en eentje over hoe overleef ik mijn broertjes.
    Ik heb op mijn andere Account Love31 (femke) 2 lopende stories nog eentje waar ik kan mee werk en dat is het.


    I(H)Twilight wie is jou favoriete persoon?


    I Love That One Red Butterfly

    Naam; Ilva.
    Leeftijd; 14 jaar.
    Heb je eerder verhalen geschreven; Ja.
    Voorbeeld van iets dat je geschreven hebt; Uh, kijk maar op mijn profiel. Maar het merendeel is fanfiction.


    Food.

    En ik laat even weten dat Ik heel erg veel van Seth Clearwater houd hij is zo lief schattig en super sexy en hot:$

    dus wil ik graag met jou samen schrijven maar alleen als je wil xxjes


    I Love That One Red Butterfly