• Goed, ik had vannacht een droom, over dat ik een Vampier was, en dat ik met 2 anderen dingen moest leren ofzo, echt héél raar was het.. maar anyways, ik had dus opgezocht wat dat dan betekende, en nu staat er dit:

    Een vampier in je droom symboliseert verleiding en sensualiteit, maar ook vrees en dood. De vampier vertegenwoordigt tegenstrijdige beelden van zowel beschaafde adel als agressie en wreedheid. Deze droom kan slaan op iemand uit het echte leven waarvan de charme uiteindelijk schadelijk zal blijken. Diep in jezelf weet je dat deze persoon slecht voor je is, maar je wordt er wel onherroepelijk toe aangetrokken.

    Vampieren verwijzen soms ook wel naar beslissingen over sex en verlies van maagdelijkheid. Een alternatieve droomuitleg is dat een vampier aangeeft dat je je fysiek of emotioneel uitgeput voelt. Een vampier kan ook symbolisch zijn voor iemand verslaafd aan drugs of iemand in een obsessieve relatie.

    Wanneer je droomt dat je zelf een vampier bent, wijst dit erop dat je de energie uit anderen wegzuigt voor eigen gewin. ( dat snap ik niet? )


    Nou heb ik alles wat klopt even in het dikgedrukt gedaan, ik vind het echt eng dat je zoveel uit een droom kan halen wat dan in het echt ook gewoon klopt.. isn't it?

    En om dit even nuttig te houden, waar dromen jullie meestal over, en zoeken jullie dan ook de betekenis op?

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 14:20 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    hoe kun je dat vinden?


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik geloof daar niet zo in, ik zie in al die betekenissen zoveel dingen dat het voor iedereen wel een beetje klopt.
    Ik droom zelf meestal over een bepaald persoon, en ik hoef niet op te zoeken wat dat betekent om het te begrijpen :Y)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    DarkTimes schreef:
    hoe kun je dat vinden?

    eh.. www.droominfo.nl dacht ik.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik zoek ook vaak de betekenis achter een droom op, vaak klopt het meeste ook wel (:
    En misschien bedoelen ze met dat "energie wegzuigen voor eigen gewin" het gebruiken van mensen?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Nope, ik zoek nooit de betekenis van mijn dromen op.
    Soms denk ik wel eens wat ze kunnen betekenen, maar meestal is het gewoon onzin.
    Ik heb wel eens in een encyclopedie opgezocht over een veelvoorkomende droom.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Lux schreef:
    Ik zoek ook vaak de betekenis achter een droom op, vaak klopt het meeste ook wel (:
    En misschien bedoelen ze met dat "energie wegzuigen voor eigen gewin" het gebruiken van mensen?

    Da´s cool als het klopt.. en kinda scary.
    Hmm ik zou het niet weten, voor zover ik het weet gebruik ik geen mensen.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    No offence, maar volgens mij hou jij gewoon erg van vampiers, ben je er veel mee bezig en heb je er daarom gewoon over gedroomd.
    Dromen hebben niet altijd een betekenis maar kunnen ook gewoon reflecteren wat ons overdag bezighoudt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Nope, Mijn dromen zijn gewoon uit de hand gelopen fantasieën :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik droom de laatste maanden steeds dat ik iemand in alkaar sla (vriendin, broertje, onbekende, klasgenoot etc.)
    Ik heb het al eens opgezocht en dat betekend (omdat ik de gene ben die andere geweld aan doe) dat het zinloos is met zoveel geweld mijn dromen waar te maken ofzoiets.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Cockney schreef:
    No offence, maar volgens mij hou jij gewoon erg van vampiers, ben je er veel mee bezig en heb je er daarom gewoon over gedroomd.
    Dromen hebben niet altijd een betekenis maar kunnen ook gewoon reflecteren wat ons overdag bezighoudt.

    Haha dat kan waar zijn ja! :'D ik heb voordat ik ging slapen ook like 2 boeken gelezen over Vampiers, dus dat kan het ook verklaren!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    (...)
    Da´s cool als het klopt.. en kinda scary.
    Hmm ik zou het niet weten, voor zover ik het weet gebruik ik geen mensen.

    Ik weet het ook niet zeker hoor (: Maar 't hoeft ook niet persé te kloppen

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 14:28 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Heel raar.
    ik droomde ooit dat ik eeen stuiterbal was.
    en toen zocht ik het op en kwam dit eruit:
    een stuiterbal dromen betekend dat je in een emotionele problemen zit.
    dit kan zijn door liefde maar ook stress. Je weet niet wat je er mee moet..
    Ik vond het nogal vaak. maar sinds ik me minder met dingen bemoei ben ik wel veel rustiger.. :)


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Meestal droom ik over slangen. En ik heb het nu even opgezocht.

    Wanneer je in je droom een slang ziet, of er door een gebeten wordt, duidt dit op verborgen angsten en zorgen waardoor je je bedreigd voelt. De droom kan je waarschuwen voor iets in het echte leven waarvan je je nog niet bewust bent of dat nog niet aan de oppervlakte is gekomen.

    De slang kan ook als fallisch worden beschouwd, en daarom geïnterpreteerd kunnen worden als iets gevaarlijks en verboden sexueel. De slang kan ook refereren naar een hardvochtig, gevoelloos en onbetrouwbaar persoon in je omgeving.

    Aan de positieve kant zou je opgemerkt kunnen worden dat de slang verandering, kennis en wijsheid vertegenwoordigt. Ze zou symbool kunnen staan voor zelfvernieuwing en positieve verandering.


    Vreemd dat dromen je eigenlijk ergens op wijzen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 15:19 ]


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.