• Wat? Cover
    Tekst: As mad as her master
    Welk lettertype + Kleur: Een sierlijk lettertype maar het moet wel opvallen. Kleur zwart, wit of een groentint.
    Welke sfeer?: Sexy, duister, mysterieus.
    Andere eisen?; Geen usernames erop.

    - Tom Felton als Draco Malfoy
    - Het meisje
    - Eventuele achtergrond

    - Deze ergens erbij in wat kleiner

    Ook al probeer je het maar, ik heb 'em echt snel nodig. Alsjeblieft, iemand?

    Ik wil wel proberen.. Kan even duren hoor


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Fender schreef:
    Ik wil wel proberen.. Kan even duren hoor

    Dat geeft niet, bij voorbaat al dank (:

    Ik wil ook wel wat proberen. *O*


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Headbang schreef:
    Ik wil ook wel wat proberen. *O*

    Ja, dat zou geweldig zijn. Hoe meer mensen, hoe beter.

    Waáát krijgen we nou!? Nah, ik begrijp 't wel. Ik moet alleen meerdere covers maken en dan duurt 't soms even, voordat jij jouw cover krijgt. Sorreh. Hoop dat je toch nog een goede cover krijgt _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whirlybird schreef:
    Waáát krijgen we nou!? Nah, ik begrijp 't wel. Ik moet alleen meerdere covers maken en dan duurt 't soms even, voordat jij jouw cover krijgt. Sorreh. Hoop dat je toch nog een goede cover krijgt _O_

    Oh, maar zo bedoel ik het niet. Ik wil gewoon zo veel mogelijk covers, zodat ik het allemaal een beetje kan afwisselen en zo. :$



    Ik heb geprobeert,ik moet wel nog leren werken met mijn nieuw programma.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Zanzara schreef:



    Ik heb geprobeert,ik moet wel nog leren werken met mijn nieuw programma.

    Die vind ik goed gedaan hoor, bedankt (:



    Hij lukt niet met het meisje erbij D:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Done:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Bedankt iedereen. Hier kan ik zeker wat mee! Meer mensen met covers is welkom maar tot nu toe al hele mooie dingen! Echt bedankt!

    Ik heb ook nog even geprobeerd. Hope you like it! (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein