• Ik zei een keer tegen ze dat ik graag een piercing wilde en toen zei m'n vader gelijk: 'Dan ga je het huis maar uit, ik wil geen kinderen met piercings' Echt. Dafuq? Ik wil gewoon graag een piercing en op een goed moment ga ik 'm ook gewoon laten zetten. Dan ga 'k wel zelf het huis uit weet je.

    Geven jullie ouders ook wel eens van die bizarre reacties?


    26 - 02 - '16

    Wat overdreven .____.
    Mijn ouders zouden het ook zeker niet leuk vinden, maar uiteindelijk blijft het mijn keuze.


    i put the fun in funeral

    Als mijn vader ook maar iets over alternatief, geloven/spiritualiteit of mijn soort muziek hoort, krijg je een kut opmerking.Nee, mijn vader is niet bepaald ruim denkend.
    En het dab vreemd vinden dat ik hem niks vertel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zou ze dan lachend aankijken en zeggen: 'Oh en die gaatjes die op mijn 3e jaar in mijn oren werden geschoten, dat zijn zeker geen piercings? Het zijn toch ook gaten in mijn lijf die worden opgevult met ijzerwerk?'


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Ik zou ze dan lachend aankijken en zeggen: 'Oh en die gaatjes die op mijn 3e jaar in mijn oren werden geschoten, dat zijn zeker geen piercings? Het zijn toch ook gaten in mijn lijf die worden opgevult met ijzerwerk?'


    Ik heb zelfs twee gaatjes in elk oor, en dat noemen ze niet piercings ofzo.


    26 - 02 - '16

    Mijn ouders reageren meestal niet zo dom, maar ik heb nog nooit om een piercing gevraagd en ik weet niet of ze dat zouden accepteren.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    That's the main reason why my parents only know about 1% of my life :')


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    That's the main reason why my parents only know about 1% of my life :')


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Internet is gevaarlijk, er zitten alleen maar criminelen op (ik ben dus ook een crimineel :'D) en ze verkrachten ieder meisje.

    Hmm, blijkbaar snappen ze nog steeds niet dat er ook normale mensen op het internet zitten. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nee hier niet maar ik heb geen piercings ( oke wel tattoo's maar die mocht ik wel gewoon ) en daar ook nooit om gevraagd.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Inderdaad. Mijn ouders reageren ook meestal overdreven.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Haha mijn ouders zeiden dat ook :'). Als ik een tongpiercing zou laten zetten zou mijn vader me uit huis zetten.. Ik heb nu een tongpiercing en woon nog steeds thuis. Ik heb hem laten zetten toen ik 19 was, omdat ze er dan toch niets over konden zeggen en ik wist dat ze me niet uit huis zouden zetten. En nu vinden ze het wel cool xd haha


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik word heel vrij opgevoed dusja...

    Madge schreef:
    Internet is gevaarlijk, er zitten alleen maar criminelen op (ik ben dus ook een crimineel :'D) en ze verkrachten ieder meisje.

    Hmm, blijkbaar snappen ze nog steeds niet dat er ook normale mensen op het internet zitten. :')


    Ik heb precies het zelfe.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Mijn ouders zouden het waarschijnlijk niet zo leuk vinden, maar ze zouden me nooit het huis uitgooien. Ze weten wel dat ik dat te leuk zou vinden. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zei een keer tegen mn ouders dan ik wel een helix piercing zou willen, die zomer kwamen we in een stadje zagen we een piercingshop zei mn vader: "wil je die piercing nog" ik: "ja" en toen mocht ik hem laten zetten en 2 maanden later vroeg ik of ik een tragus piercing mog en diezelfde week heb ik hem laten zetten :P mijn ouders reageren juist heel stom om andere dingen.


    (Be)lieve in (you)rself