• Ik zoek andere leuke programma's om filmpjes mee te maken/bewerken, dus net zoiets als Windows Movie Maker.
    Ik had eerst zo'n goed programma, maar dat ben ik kwijt geraakt toen de laptop crashte. Hard balen hehe.

    Maar goed, kom maar op. *O*


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    everything, in time

    Sony Vegas Pro *O*

    Was ik ook naar op zoek. ^^ Videopad werkt wel goed, maar is maar een dag gratis.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 18:28 ]


    comfort in c h a o s

    Zaynatic schreef:
    Sony Vegas Pro *O*


    Oké, die heb ik nu. Zijn er nog meer, als reserve? (':


    everything, in time

    Ikku heb volgens mij Nero movie editor ofzoiets... alleen kan nu ff niet op mn eigen comp kijken. Anyway Nero heeft een heleboel van dat soort bewerkings programma's, ook voor muziek en foto's. So maybe you like it.

    Geen idee of t geld kost, maakt dat een probleem, als dat zo zou zijn??


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik had een paar jaar terug een hele fijne, maar ben de naam vergeten. Nu heb ik ook Sony Vegas. Je hebt ook aftereffects, maar volgens mij is dat niet wat je zoekt. Ik weet ook niet precies hoe het werkt want heb er nooit de tijd voor genomen om het uit te zoeken.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    dance4ever schreef:
    Ikku heb volgens mij Nero movie editor ofzoiets... alleen kan nu ff niet op mn eigen comp kijken. Anyway Nero heeft een heleboel van dat soort bewerkings programma's, ook voor muziek en foto's. So maybe you like it.

    Geen idee of t geld kost, maakt dat een probleem, als dat zo zou zijn??


    Ja, haha, ik heb het liever gratis. (':

    @Elements, ah, ik ga gewoon eens kijken naar dat programma. Bedankt (:


    everything, in time

    Zaynatic schreef:
    Sony Vegas Pro *O*


    Die had ik ook, alleen wil ik hem weer installeren, zie ik hem steeds nergens staan. ;x


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Progeny schreef:
    (...)

    Ja, haha, ik heb het liever gratis. (':

    @Elements, ah, ik ga gewoon eens kijken naar dat programma. Bedankt (:


    Ikku heb ff gekeken voor je en t kost geld en nou ja ik weet niet wat jij veel vind maar tis zo'n 60-70euro ong., maar dan heb je dus ook wel alles van Nero... Alleen dat kun je dus op de site van Nero vinden, t moet ook ergens gratis te vinden zijn. Mn oom heeft t programma op mn comp gezet en hij download altijd alles gratis - en illegaal vaak, maar ja, en stel hij zou er voor hebben betaald, dan zeker niet zoveel.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Video Spin (klik)
    Het is freeware dus helemaal gratis ^^

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 10:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.