• Ik zit hier in een drama en ik snap niks van sport dus waarschijnlijk zitten hier vast wel mensen die mij hopelijk kunnen helpen (cat)

Ik heb dus huiswerk voor gym... Ik weet wat je nu denkt :')
    maar er worden dingen in gevraagd waarvan ik gewoon echt niet weet wat het is, en aangezien het voor punt is wil ik wel het goede hebben. Want de vorige keer moest ik m'n huiwerk overnieuw maken omdat ik nog geen 5,6 had gescoord (cat) nee ik snap ook niks van volleybal.

Maar mijn vraag is of hier basketballers zijn die mij willen helpen?
    Deze weet ik namelijk echt niet ;
    - Wat is een Rebound?
    - Waaraan kun je in het begin van de wedstrijd zien naar welk bord een team moet spelen?
    - Je staat stil en krijgt de bal aangespeeld, hoeveel passen mag je nu lopen met de bal in je hand?

Je zou me er echt super erg mee helpen! Alvast bedankt! _O_

Dat laatste is twee passen, de rest zou ik ook niet weten.
    Ik haat basketbal. (cat)

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Ikke!

- Wat is een Rebound? Dat is als iemand een vrije worp heeft gedaan en je probeert de bal te pakken.
    - Waaraan kun je in het begin van de wedstrijd zien naar welk bord een team moet spelen? Tja, bij ons wordt dat op voorhand gezegd.
    - Je staat stil en krijgt de bal aangespeeld, hoeveel passen mag je nu lopen met de bal in je hand? Geen, zover ik weet. Of ja, of twee.

[ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 14:57 ]

1: Stel, je bent aan het dribbelen. Iemand wil de bal afpakken en dus pak jij de bal snel vast. Als je dan weer gaat dribbelen is dat een Rebound, geloof ik. En niet toegestaan, geloof ik ook.:'D Grapje, ik zit niet eens in de buurt. (joehoe)
    2: De bal wordt in het begin omhoog gegooid, alle leden van de partij staan in hun EIGEN helft, één speler van elk team staat aan de andere kant en probeert de bal, wanneer deze is opgegooid, naar zijn eigen partij te slaan. Hieruit kun je dus afleiden, dat ze aan de kant moeten scoren waar ze op het begin NIET staan, lekker duidelijk. (':
    3: Twee passen.
    *O*

[ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 15:00 ]

everything, in time

Dit vond ik op internet over een 'rebound'.

[ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 15:01 ]

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

ihearthazza schreef:
    [face=arial]Ikke!

- Wat is een Rebound? Dat is als iemand een vrije worp heeft gedaan en je probeert de bal te pakken.
    - Waaraan kun je in het begin van de wedstrijd zien naar welk bord een team moet spelen? Tja, bij ons wordt dat op voorhand gezegd.
    - Je staat stil en krijgt de bal aangespeeld, hoeveel passen mag je nu lopen met de bal in je hand? Geen, zover ik weet. Of ja, of twee.

This ^.^ + I ADORE BASKETBALL.[/face]

May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

Isabellita schreef:
    (...)

This ^.^ + I ADORE BASKETBALL.

Me to. ^^

ihearthazza schreef:
    (...)

Me to. ^^

;D.

May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

ihearthazza schreef:
    Ikke!

Dit. Alleen kan een rebound ook als iemand van jouw team probeert te scoren en jij dan de bal probeert te pakken, dit hoeft niet per se bij een vrije worp te zijn (:

Never look back, don't doubt tomorrow.

Volgens mij zit jij bij mij op school. (cat)