Ik was wat spullen aan het uitzoeken op mijn kamer toen ik een héééél oud dagboek tegenkwam. Toen zat ik in groep drie geloof ik. Echt, heel leuk om weer eens door te lezen. Kunnen jullie het ontcijferen? Ik zal het leukste en het meest dramatische stukje even letterlijk overschrijven.
''Hoj dag boek.
Vandag was mijn tant gemaakt.
(dan) want ik ben ge-
falen e nee niet vadaag.
Maar ik weet niet meer warnir ik
ben gefalen ben.
Marwel warom. Janeke hat een mojen
keting en een arbnt.
We zaten op de eev-
erwst balk en
Janneke sprong van eefenergts-
balk. En haar ketting
arbant. We gingen naar juf sgh sgh
sgkoennmaker.
En toen fiel ik.
En toen was
mijn tant gebrooken.
En dys is mijn
tant. Gemaakt.
Dag lief dagboek.
En hebben jullie nog iets leuks meegemaakt vandaag?
-
10 dec 2011 - 14:5010 dec 2011 - 14:5110 dec 2011 - 14:53
Awh vet lief. (:
En ja, ik vond vandaag mijn oude Poëziealbum terug, daar hebben mijn inmiddels overleden opa en oma ook nog in geschreven, zo leuk om dat terug te lezen.(bloos)everything, in time
10 dec 2011 - 15:10Dat vind ik altijd zo leuk, oude dingetjes terug vinden!
Bad decisions make good stories.
10 dec 2011 - 15:18MadameParis schreef:
Dat vind ik altijd zo leuk, oude dingetjes terug vinden!Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.
10 dec 2011 - 15:24Mijn moeder kreeg van de week haar poeziealbum(die 30 jaar oud is) van iemand teruggestuurd ,die vrouw was vergeten hem terug te geven.
[ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 15:25 ]
(Be)lieve in (you)rself
10 dec 2011 - 16:04hahaha wat lief, ik vind soms ook wel eens zoiets
toen ik klein was schreef ik heel veel verhalen, maar nu kan
ik niet meer ontcijferen wat er staat x)Go Fuck A Cow, Bitch. ©Rebecca
10 dec 2011 - 16:07Haha, schattig :')
Nee, als ik zo'n dingen terugvind, schaam ik me dood en verstop ik ze opnieuw.Home is now behind you. The world is ahead!
10 dec 2011 - 16:13Aahhww, da's echt cuute ;33
Ik vind het altijd zoo leuk om dat soort dingen terug te vinden (:I solemnly swear that I am up to no good.
10 dec 2011 - 16:15Sid schreef:
Haha, schattig :')
Nee, als ik zo'n dingen terugvind, schaam ik me dood en verstop ik ze opnieuw.
Haha, dat heb ik met oude gedichtjes die ik vroeger schreef, allemaal weggegooit. 8D10 dec 2011 - 16:15Dit is gwn zo lief
"Your life. Your choice. Think about what you want."
10 dec 2011 - 16:15Ahw wat schattig Ik heb ook nog wel van zulke dagboeken, en dan schreef ik erin ik ben heeeel boos want mijn zus gat om tien ur weg en nit kwat vor tien!
Lol.It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...
10 dec 2011 - 16:16