• Ik kijk hoe de grote zwerm op me afkomt stormen,
    Een ijzige gil ontsnap mijn keel als ze dichterbij komen, dit is het einde,het einde van mijn leven,ik voelde ze kangen en wist dat mijn leven hier zou eindigen. Alles werd zwart, en ik wist dat dit het einde van dewereld zou zijn


    Uitleg

    Je speelt een jongen én een meisje die leven in een wereld waar de mensen etende muggen de wereld overnemen. ALs je in aanraking komt met demuggen zullen ze zich in je lichaam nestelen. Ze leggen eitjes en vreten je van binnen op. kwijt raken zal je niet lukken, je zal afgeslacht moeten worden.

    Door de tijden heen is er een verzet opgezet, een grote groep jongeren strijd tegen de parasieten.

    Meedoen??

    Ht-naam||Naam||Geslacht/Leeftijd||Karakter||Uiterlijk/Foto

    Deelnemers

    Jojootje

    Jorrit||Jongen/18||Hij is een harde jongen.Die altijd vecht voor de vrijhei. Hij toont geen enkele emotieen vernietigd elk risico||Foto komt

    Avril||Meisje/16||F.o||Foto komt

    xJennii
    Caitlin Levin ||Meisje||17||Caitlin Levin is een meisje dat direct zegt waar het op staat. Ze draait nergens omheen. Als je haar eenmaal kent is het een lief meisje


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 9:15 ]

    Als ik iets fout heb vermeld ofzo , meld me het dan want ik weet de regeltjes niet zo goed ;p

    Naam : Caitlin Levin
    Geslacht : Meisje
    Leeftijd : 17
    Karakter : Caitlin Levin is een meisje dat direct zegt waar het op staat. Ze draait nergens omheen. Als je haar eenmaal kent is het een lief meisje.
    Uiterlijk/ Foto : Klik.

    Jeej ,dankje dat je meedoet =3

    Haha geen probleem hoor!

    x

    Okeey, weet jij nog iemand die graag mee zou willen doen , of zullen we maar beginne ? :P