Waarom ik het denk is omdat ik zie dat docenten héél anders tegen andere leerlingen doen vrolijker/meer uitleggend/meer helpend. Ik zie er dan noggal "anders" uit. De docenten zien het als "Gothic" terwijl ik gewoon emo ben maar toch. Ik heb 2 vriendinnen in de klas de er ook "anders" uitzien, maar dat zijn geen emo's. Als ik wat vraag.. gaan ze eerst naar anderen, dán pas naar mij terwijl ik steeds sta te bleren om hulp. Als ik dan aandacht heb kijken ze álleen naar me lippiercing .___. en ze vragen wel 10.000x of het pijn heeft gedaan. Het is zwaar irritant >< Niemand komt ook zo even naar me toe om te vragen of ik hulp nodig heb, bij anderen doen ze dat wél!
Is dit niet raar? >__< Weetje wat ik ook erg vind? Dat als ik op de gang naast me kluisjes zit, te wachten tot de bel en de docenten gaan alvast de lokaal, zeg ik altijd hoi, kijken ze me glimlachend aan met een wat vage blik. Bij andere.. gaan ze lekker vrolijk opin.
Ik weet niet of ik überhaupt anders behandeld wordt.. maar het voelt wel zo.
Btw; Ik sta in de pauze altijd bij me schoolvrienden, en dat zijn umum Gothics. Die roken enzeu en misschien denken ze dat ik dat ook doe >_< Terwijl ik een verstandig kind ben^^
Nee maar.. misschien denken ze dat wel .. dat ik noggal "rare" dingen doe? Op me andere school zeiden ze ook dat ik aan voodoo doe
Wat denken jullie?
Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]