• Woensdag beginnen mijn examens. En ik ben nu zo bang er voor. Drie weken op voorhand wisten we al welke dag wat we hadden en we hadden een blad gekregen waarop je een schema kon maken. Ik heb nog altijd niks kunnen doen omdat we veel huiswerk hebben gehad en ja.

    En vandaag hebben we weer een rapport gehad van dagelijks werk. Ik doe eerste jaar Latijn en heb 77,7 %. Ik ben er niet tevreden mee. Vorig jaar had ik op mijn eindrapport 82, laatst had ik 81 en nu 77,7. Ik ben zó bang dat ik het niet ga halen, dat het allemaal te moeilijk is. Ik ben echt bang dat ik bv. in de 60 ga hebben of zo, of 70.

    Kan iemand me alsjeblieft helpen?

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 17:22 ]

    xlufjoetoexx schreef:
    Ik dacht serieus dat je niet klaar ging zijn voor seks en dat je daar een topic over had gemaakt, omdat je vriendje het had gevraagd of zo.

    Dat is geen reden om dit omhoog te schoppen.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Dat is geen reden om dit omhoog te schoppen.


    Ongesteld, of zo?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Als je in België woont volgens Dit topic en alle Belgische scholen hebben kerstvakantie, hoe kun je dan examens hebben midden in de vakantie??

    Oké, goed, rustig blijven, leren en dan komt het vast wel goed (A)
    En 70% is inderdaad niet slecht.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Als je in België woont volgens Dit topic en alle Belgische scholen hebben kerstvakantie, hoe kun je dan examens hebben midden in de vakantie??

    Oké, goed, rustig blijven, leren en dan komt het vast wel goed (A)
    En 70% is inderdaad niet slecht.


    Het topic is aangemaakt op negen december. Toen moesten de examens nog beginnen. (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Het topic is aangemaakt op negen december. Toen moesten de examens nog beginnen. (:


    Ow. Fail. :'D
    Had weer eens de datum niet gecheckt (cat)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.