• Buiten het feit dat school gewoon awkward is, je zelfvertrouwen volledig de grond in trapt, je goede voornemens weet weg te gooien. Je inziet dat het meisje wat je telefoon heeft gejat in dezelfde situatie zit als jijzelf en je best goed bevriend met haar raakt, ik waarschijnlijk van mijn afdeling gekickt word wegens het schreeuwen tegen een elraar en (herhaaldelijk) spijbelen. En dan vervolgens inzien dat je hoognodig toe bent aan nieuwe vrienden omdat je huidige je buiten proberen te sluiten en je dood irriteren heb ik op die heerlijke Vrijdag avond nog iets om naar uit te kijken.

    Again, ballet. Ik ben echt heel enthousiast om weer te gaan, na 2 lesweken gemist te hebben door het ziekzijn en het OV wat je het liefst dood zou zien.

    Waar kijken jullie naar uit? :9~

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 16:24 ]


    Let it come and let it be

    Op het moment echt he-le-maal niks. (no_chears)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Your life frightens me. o.o

    Ik kijk uit naar volgend jaar December.
    Als ik hier mn zooi pak en de bus neem en op de een of andere manier naar Engeland ga. See ya.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    Your life frightens me. o.o

    Ik kijk uit naar volgend jaar December.
    Als ik hier mn zooi pak en de bus neem en op de een of andere manier naar Engeland ga. See ya.

    Hoezooo? :"D

    Je neemt toch wel je laptop, òf mij mee, hè?


    Let it come and let it be

    Niets (':


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oh, had je trouwens nog problemen gekregen toen je spijbelde voor een koekje? *O*

    Countenance schreef:
    (...)
    Hoezooo? :"D

    Je neemt toch wel je laptop, òf mij mee, hè?


    I no has laptop :'D I shall use my fiancée's laptop.
    and, because, i want out of here *O* En volgend jaar December ongeveer kan mn verloofde op zichzelf gaan wonen, krijgt ze een appartementje, en trek ik daar in.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zaynatic schreef:
    Oh, had je trouwens nog problemen gekregen toen je spijbelde voor een koekje? *O*

    Dat zal ik Dinsdag wel zien, dan krijg ik meneer mopper weete zien *O*


    Let it come and let it be

    Saph schreef:
    (...)

    I no has laptop :'D I shall use my fiancée's laptop.
    and, because, i want out of here *O* En volgend jaar December ongeveer kan mn verloofde op zichzelf gaan wonen, krijgt ze een appartementje, en trek ik daar in.

    Is je verloofde die ene die jou niet met me wilde delen? (cat)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Is je verloofde die ene die jou niet met me wilde delen? (cat)


    Ja, die ene die met in ons huis wil opsluiten om mij voor haarzelf te houden *O*
    I'm not even joking...

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 16:30 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Countenance schreef:
    (...)
    Dat zal ik Dinsdag wel zien, dan krijg ik meneer mopper weete zien *O*


    Laat hem mij maar bellen, ik kom daar toch nooit.

    Maar hoe zijn ze dan achter je spijbelen gekomen? Als ik spijbel bel ik óf zelf naar school, of als ik het op school besluit schrijf ik een briefje voor mezelf met een handtekening (niet dat ik vaak spijbel, ik doe het alleen als ik er een hele goede reden voor heb).

    Anyway, ik ga deze vakantie skiën, fuckyeah(:
    Tenminste nog 1 zonnig puntje aan de laatste maanden
    *O*


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Maar hoe zijn ze dan achter je spijbelen gekomen? Als ik spijbel bel ik óf zelf naar school, of als ik het op school besluit schrijf ik een briefje voor mezelf met een handtekening (niet dat ik vaak spijbel, ik doe het alleen als ik er een hele goede reden voor heb).

    Anyway, ik ga deze vakantie skiën, fuckyeah(:
    Tenminste nog 1 zonnig puntje aan de laatste maanden
    *O*

    Omdat ik in m'n leraars gezicht heb gezegt: 'Het interesseerd me neit wat je doet, ik kom niet.' *O*
    Nog altijd geen spijt van, ik wil sowieso waarschijnlijk vand eze school af, heb ik teminste een reden *O*


    Let it come and let it be

    Saph schreef:
    (...)

    Ja, die ene die met in ons huis wil opsluiten om mij voor haarzelf te houden *O*
    I'm not even joking...

    Hier ga ik niet mee akkoord jonge dame, Je bent van mij, of op zijn minst een deel. Zo, en nu naar je verloofde en zeg dat ik het hier voor het zeggen heb (bat)


    Let it come and let it be