• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:34 ]

    Ik was ziek.


    "Ignite, my love. Ignite."

    > Titel aangepast :'D

    & dat is echt kut, maar je team begrijpt het vast wel? Jij kan er ook niks aan doen dat je geblesseerd bent, dat doe jij ook niet expres.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik herstel van mijn operatie.. maar mijn dag was wel goed:) heerlijk om zonder tampons te ademen, weer te kunnen ruiken en proeven :)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ellen, je hebt je best gedaan, dat zegt al héél veel over je, dat van je knie is slechts een bijzaak, dat begrijpt je team vast wel :3


    Let it come and let it be

    Dat klinkt inderdaad kut. Mijn dag was best oké, al zit ik nu even met een probleem waar ik al meerdere weken mee worstel ):


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Je hebt chocomelk! Da's toch niet rot?:3
    Ach vandaag een rotdag, morgen misschien wel een supergeweldige dag!=)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Chocomelk maakt een hoop goed. Wel balen van de blessure. Beterschap!
    Ik had vandaag ook niet een al te makkelijke dag. Ik heb dagenlang getwijfeld over mijn geloof, doe ik nu nog steeds maar door mijn gesprek met de dominee is er een hoop duidelijk geworden en mijn vriendje wilde een pauze. Ik was op dat moment echt een emotioneel wrak door al die ruzies met mijn ouders enzo, dus ik met tranen in mijn ogen naar de wc lopen, deur hard dichtgesmeten, een kwartier lang gehuild. Uiteindelijk accepteerde ik het maar, want als hij gelukkig was, was ik dat immers ook. Daarna heb ik nog met de juf gepraat, ik kreeg een nieuw leerdoel enz. Ik werk op mijn school namelijk met leerdoelen, ik ben autistisch enzo. Toen heb ik vanmiddag met een vriendin op haar vriendje gewacht, en mijn vriendje stond daar ook. Het was nog 'vriendje' omdat hij niet vond dat het uit was door die pauze. Dus ik liep zo naar beneden. Het werd heel stil enz. Hij zei 'hoi' en ik ook. Toen stonden we beneden en hij gaf me nog wel een knuffel. Dat vond ik wel apart. Toen zei ik zo van: 'Als je het uit wilt maken, dan... Tja... Als jij gelukkig bent, dan ben ik dat ook' En toen bleef het even stil. Vervolgens zei hij uit het niets: 'Weet je wat? Fuck it' En toen zoende hij me opeens. Nu is het schijnbaar weer goed tussen ons, daar ben ik dan wel weer blij om. Maar ja, dit was niet echt mijn beste dag.


    26 - 02 - '16

    Je hebt toch je best gedaan? Al is dit misschien wel een les om te leren? Als je niet op tijd zegt dat je pijn hebt, gaat alles inderdaad kapot. Dat heb ik mezelf ook moeten aanleren, maar het helpt echt!
    Ik weet niet wat er met gym is gebeurd, dus ik wil er niet over oordelen, maar het had zaterdag over kunnen zijn als je het niet overbelast had. Wel kut dat je naar huis moest lopen/fietsen met lekke banden. Ik had eerlijk gezegd gewacht, haha. Maar ik kan me ook voorstellen dat je naar huis ging.

    Mijn dag was niet zo speciaal :'D Heb te horen gekregen dat mijn natuurkunde herkansing misschien verplaatst wordt, gelukkig. Dat is voor een schoolexamen(waarvoor iedereen een onvoldoende had). De reden daarvoor was dat we een slechte docent hadden vorig jaar, waardoor we de stof niet onder de knie hadden en we het examen niet voldoende konden halen. Dat was een geldige reden, dus deze herkansing stond los van de normale herkansing (jeweetwel, dat je 1 schoolexamen mag herkansen). Maar nu hebben we het nog niet herhaald, dus dat gaat 'm niet worden >.<


    To live would be an awfully big adventure

    Mijn dag was klote.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Hmm, inderdaad een baaldag! Beterschap (:
    Mijn dag was gewoon normaal, eigenlijk. En ik heb zojuist een jurk besteld waar ik al heel lang gek op ben, voor mijn eerste gala ever. *O*


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.