• Ik las net heel vaak zulke berichten; "ik moet nog dit en dit leren en ik heb geen zin". En ik moet ook nog drie pw's leren.
    Toen bedacht ik; laten we allemaal samen gaan leren en elkaar gaan steunen 8D
    Dus, wie doet er mee? Niet allemaal tegelijk graag...

    Lol, laat maar, ik ben echt heel vaag vandaag.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    - kijkt naar de stapel met M&O leerwerk -
    Ik wil niet leren! D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Madge schreef:
    - kijkt naar de stapel met M&O leerwerk -
    Ik wil niet leren! D:

    -kijkt naar Techniek, Wiskunde en Nederlands-
    Ik ook niet! )= Lol, laten we de school chanteren. Ik leer alleen als Johnny Depp naast me zit :Y)

    Ugh, ik ben echt vaag bezig vandaag O_o


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik! Morgen examen van geschiedenis en chemie --' maar nu nog even ontspannen, ik begin met leren om 13u30.


    Never run out of reasons to smile...

    Paradis schreef:
    Ik! Morgen examen van geschiedenis en chemie --' maar nu nog even ontspannen, ik begin met leren om 13u30.

    Lol, okay, ik ga proberen om 13u30 klaar te zijn. Hoop ik.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    *kijkt naar "cursus" aardrijkskunde en het blad met alle vragen op* (duivel)
    Wat is het toch leuk als je leerkracht je gewoon de vragen geeft


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Morgen Sociale wetenschappen. Geen zin ;(


    Owl you need is love.

    LiveToday schreef:
    *kijkt naar "cursus" aardrijkskunde en het blad met alle vragen op* (duivel)
    Wat is het toch leuk als je leerkracht je gewoon de vragen geeft

    Lol, als de antwoorden er ook bij zitten... =P
    Damn ik haat techniek. Waarom moet ik leren dat als je een magneet in een spoel van koperdraad beweegt, er elektriciteit komt? Ik word psycholoog, geen techniekman >.<


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Lol, als de antwoorden er ook bij zitten... =P
    Damn ik haat techniek. Waarom moet ik leren dat als je een magneet in een spoel van koperdraad beweegt, er elektriciteit komt? Ik word psycholoog, geen techniekman >.<

    De antwoorden staan gewoon in onze cursus dus, ik haat TO ook, gelukkig dat we dat in het derde niet meer hebben. Maar nu krijgen we wel biologie van onze leerkracht TO van vorig jaar, en zij maakt het allemaal zo moeilijk.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Haha. Studeerclubje


    "Ignite, my love. Ignite."

    LiveToday schreef:
    (...)
    De antwoorden staan gewoon in onze cursus dus, ik haat TO ook, gelukkig dat we dat in het derde niet meer hebben. Maar nu krijgen we wel biologie van onze leerkracht TO van vorig jaar, en zij maakt het allemaal zo moeilijk.

    Pfff ja, dat ken ik. *wijst naar pedo-wiskundeleraar*

    Ugh, boeit mij wat hoe je Engelse werkwoorden in het Nederlands schrijft, ik ga naar Engeland verhuizen en ik blijf niet in Nederland wonen dus is die taal ook onzinnig >.< Laat maar, ik ben een beetje chagrijnig :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik moet geschiedenis leren ;d maar die leerkracht van geschiedenis is superchill en haar examen zal vast wel niet moeilijk zijn.


    Olive

    Ik ben zwaar aan de SOG nu, heel zwaar.


    I am an idiot, I move.

    Nu al drie kwartier met Techniek bezig en nog steeds dezelfde paragraaf als drie kwartier geleden. Damn, ik wil iets zinnigs leren, nu moet ik leren dat robot's lichtsensoren hebben O_o


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik moet nog maatschappijleer leren en twee boeken lezen. ):
    *geen zin*


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik ga nu mijn verslag Nask maken (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."