dat dacht ik. Ik had erge ruzie met mijn beste vriendin, en na een aantal weken heeft ze haar excuses netjes aangeboden en was het weer goed. Dus toen gingen we afspreken, toen hadden we nog 2 keer afgesproken, gewoon wat leuks gedaan enzo, maar nu ineens negeert ze me. Ze reageert nergens meer op, niet op smsjes, ze neemt haar telefoon niet op, en als ik voor d'r deur sta doet ze niet open, al ziet ze me. Serieus ik vraag me al nachten af wat er is, want ik dacht dus echt dat het goed was.. op facebook zet ze telkens hoe lief haar andere vriendinnen wel niet zijn, en ze zei in een bericht dat ze mij niet nodig had omdat ze wel meer vriendinnen had waarmee ze net zo goed over jongens kon praten en kon gaan shoppen. Nu doet dit me best wel pijn van binnen aangezien ik dus echt dacht dat het goed was.. ik weet niet wat ik moet, jullie kunnen wel zeggen laten vallen die handel, maar dat is echt moeilijk. Ik ken d'r al jaren, en om haar nu ineens niet meer te spreken en alles is echt moeilijk. Besides heb ik naast haar niet veel vrienden/vriendinnen, wel gewoon op school enzo, maar die wonen allemaal in dorpen buiten de mijne en halen het lang niet bij haar..
What should I do? ik kan d'r maar geen raad mee.
[ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 22:26 ]
“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”