• dat dacht ik. Ik had erge ruzie met mijn beste vriendin, en na een aantal weken heeft ze haar excuses netjes aangeboden en was het weer goed. Dus toen gingen we afspreken, toen hadden we nog 2 keer afgesproken, gewoon wat leuks gedaan enzo, maar nu ineens negeert ze me. Ze reageert nergens meer op, niet op smsjes, ze neemt haar telefoon niet op, en als ik voor d'r deur sta doet ze niet open, al ziet ze me. Serieus ik vraag me al nachten af wat er is, want ik dacht dus echt dat het goed was.. op facebook zet ze telkens hoe lief haar andere vriendinnen wel niet zijn, en ze zei in een bericht dat ze mij niet nodig had omdat ze wel meer vriendinnen had waarmee ze net zo goed over jongens kon praten en kon gaan shoppen. Nu doet dit me best wel pijn van binnen aangezien ik dus echt dacht dat het goed was.. ik weet niet wat ik moet, jullie kunnen wel zeggen laten vallen die handel, maar dat is echt moeilijk. Ik ken d'r al jaren, en om haar nu ineens niet meer te spreken en alles is echt moeilijk. Besides heb ik naast haar niet veel vrienden/vriendinnen, wel gewoon op school enzo, maar die wonen allemaal in dorpen buiten de mijne en halen het lang niet bij haar..

    What should I do? :/ ik kan d'r maar geen raad mee.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 22:26 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Give her a high-five, in the face. With a bazooka, cause that's what people need if they hurt you. Seriously.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Kun je haar op school niet een keer dwingen om met je te praten? En anders misschien even een mailtje sturen en daarin zetten dat je echt niet weet wat je fout hebt gedaan en dat je het echt graag weer goed wil hebben. Ik zou ook niet zomaar een vriendin kunnen laten vallen die ik al jaren ken. Dan zou ik toch eerst willen weten wat er nou aan de hand is.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Kun je haar op school niet een keer dwingen om met je te praten? En anders misschien even een mailtje sturen en daarin zetten dat je echt niet weet wat je fout hebt gedaan en dat je het echt graag weer goed wil hebben. Ik zou ook niet zomaar een vriendin kunnen laten vallen die ik al jaren ken. Dan zou ik toch eerst willen weten wat er nou aan de hand is.

    Ze zit niet bij mij op school. En dat heb ik gedaan, heb like 2 uren zitten werken aan een ultra-mega-lange mail met van alles en nog wat maar het werd gewoon genegeerd..


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    (...)
    Ze zit niet bij mij op school. En dat heb ik gedaan, heb like 2 uren zitten werken aan een ultra-mega-lange mail met van alles en nog wat maar het werd gewoon genegeerd..


    Misschien kun je nog een kort maar krachtig mailtje sturen. Lange mails hebben - uit ervaring - minder impact. Je kunt zoiets doen:

    Heei ... ,

    ik vind het echt jammer dat ik je niet meer zie. Ik mis het wel. Ik weet niet goed wat ik fout heb gedaan dat je met zo negeert, maar ik zou het wel graag willen weten. Ik wil niet dat hierdoor onze vriendschap stuk gaat.

    (Jouw naam)


    Of ziets dergelijks. En voor de rest denk ik niet dat je heel veel kunt doen.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 22:40 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    (...)

    Misschien kun je nog een kort maar krachtig mailtje sturen. Lange mails hebben - uit ervaring - minder impact. Je kunt zoiets doen:

    Heei ... ,

    ik vind het echt jammer dat ik je niet meer zie. Ik mis het wel. Ik weet niet goed wat ik fout heb gedaan dat je met zo negeert, maar ik zou het wel graag willen weten. Ik wil niet dat hierdoor - iets dat misschien wel een misverstand is - onze vriendschap stuk gaat.

    (Jouw naam)


    En voor de rest denk ik niet dat je heel veel kunt doen.

    Goed, als de tijd d'r rijp voor is zal ik dat wel sturen. Bedankt voor je advies. ^^

    @Bestekla, you can do it if you want. e_e


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    (...)
    Goed, als de tijd d'r rijp voor is zal ik dat wel sturen. Bedankt voor je advies. ^^

    @Bestekla, you can do it if you want. e_e


    Graag gedaan. Ik hoop voor je dat het weer goed komt(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Anyone else? ;n;


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik zou d'r gewoon laten gaan. Zo'n vriendin heb ik ook gehad. Alleen maar negatieve energie :/


    I solemnly swear that I am up to no good.