• I'm so happy! Ik heb vier nieuwe boeken gekocht! :9~ Er was bij ons in de buurt een 'boekenfestijn' en daar waren heel erg veel boeken aan een relatief goedkope prijs.



    1) The Band Name Book = > boek met bijna alle namen van bands met een verklaring waarvan de naam komt.

    (Als je al lang zoekt naar de afkomst van de naam van één of andere band en je vind het maar niet, geef de naam dan maar even door, misschien staat hij wel in dit boek en dan zal ik overtypen wat er staat.)

    2) Vintage Rock T-shirts => boek met allemaal vintage rock T-shirts (spreekt voor zich uiteraard)


    3) John Lennon: Biografie => De biografie van John Lennon. 845 pagina's! Maar ik ben van plan om dit boek in de zomervakantie te lezen.


    4) De gouden eeuw van de Rock 'n Roll => Over de rock 'n roll periode. I looooooove that music.



    Wat heb jij voor het laatst gekocht waar je erg blij mee was?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Wreck this journal ^^


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ghehe, nice(:

    Ik? Volgens mij is het enige wat ik gekocht heb in twee weken een roombroodje, wat ik daarvoor gekocht heb kan ik niet meer herinneren ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Een spellingboek voor school, maar daar ben ik niet heel blij mee. Dat boek heb ik gekocht omdat ik een poging ga doen om mijn tentamens te halen. (2 spelfouten max anders een 1).
    Binnenkort krijg ik mijn dare to dream boek van 1D en daar ben ik wel heel blij mee (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Leuk (:

    Oehh oehh, zou je voor mij willen opzoeken of Destine in het band-namen-boek-met-verklaring-waar-het-vandaan-komt staat? <3 (baby) (A)


    Inspiration can hit you any time

    3 boeken, 1e deel van Hongerspelen, 1e deel van Gone, en de eerste deel van Twilight (again). :"D Die tweede boek lijkt me best gaaf.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mraz schreef:
    3 boeken, 1e deel van Hongerspelen, 1e deel van Gone, en de eerste deel van Twilight (again). :"D Die tweede boek lijkt me best gaaf.


    Ohh, is dat niet zo'n bundel met van die pockets?(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    BlueWolf schreef:
    Leuk (:

    Oehh oehh, zou je voor mij willen opzoeken of Destine in het band-namen-boek-met-verklaring-waar-het-vandaan-komt staat? <3 (baby) (A)


    Destine staat er niet, I'm sorry. (:


    If we had not a soul, music would have created it.


    *O**O**O**O**O*


    Have you ever been alone in a crowded room?

    JUKEB0X schreef:
    (...)

    Destine staat er niet, I'm sorry. (:


    Maakt niet uit, maar lief dat je gekeken hebt <3
    Damn nu wordt ik nieuwsgierig naar best wel veel namen van bands :'D


    Inspiration can hit you any time

    Ik ga binnenkort een galajurk kopen voor mijn allereerste gala ooit (bloos)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    BlueWolf schreef:
    (...)

    Maakt niet uit, maar lief dat je gekeken hebt <3
    Damn nu wordt ik nieuwsgierig naar best wel veel namen van bands :'D


    Stuur maar! Ik vind het leuk om in mijn boek op te zoeken. :9~


    If we had not a soul, music would have created it.

    Defensive schreef:
    Ik ga binnenkort een galajurk kopen voor mijn allereerste gala ooit (bloos)


    Dan verwacht ik een foto van de jurk op het forum! ^^


    If we had not a soul, music would have created it.

    Die 1e vindt ik tof!
    Ehmm, ik heb laatst.. ik weet niet wat ik voor het laatst heb gekocht, maar ik wil iig heel graag Zelda Skyward Sword en een Wii motion plus kopen _O_
    Maar ik heb mn salaris nog niet


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wandering schreef:
    (...)

    Ohh, is dat niet zo'n bundel met van die pockets?(:


    Jaaa hihi!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ging naar het boekenfestijn in Zwolle, en daar kocht ik wat Manga's, en een paar literaire boeken!

    Zou je in het bandnaamboek dingetje willen kijken waar 'Avenged Sevenfold' vandaan komt :3?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.