• -Vage titel maarja-
    Dit jaar vieren wij voor het eerst met de hele familie kerst.
    En ik weet nu al dat dat gaat zorgen voor een enorme deuk in mijn zelfvertrouwen want mij nichtjes zijn best knap en ik niet.
    Dus nu zoek ik iets leuks om aan te trekken zodat ik er toch een beetje leuk uitzie. En daarom vraag ik jullie hulp
    Mijn eisen
    Niet te duur
    Ik heb best brede heupen en een beetje een buikje en ook niet de slankste benen,(en bijna geen boezem) dus dat moet een beetje verborgen worden
    je moet het kunnen krijgen in een redelijk bekende winkel.
    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Het liefst wil een jurkje. Het zou fijn als je iets weet en dan ook de winkel, prijs en foto
    Maar dat hoeft natuurlijk niet
    Alvast Bedankt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kom bij Kolder kijken voor een leuk jurkje (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Wat is je maximum prijs?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Emrys schreef:
    Kom bij Kolder kijken voor een leuk jurkje (A)

    huh?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Vero Moda:


    €20
    Heb je in wit, roze, rood en dit blauw

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 17:41 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Wat is je maximum prijs?

    Zo rond de 50 euro
    Ik krijg waarschijnlijk iets van 80 euro om kleding voor kerst te kopen en ik wil er graag nog schoenen bij.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Negligible schreef:
    Vero Moda:


    €20
    Heb je in wit, roze, rood en dit blauw

    Lol dat jurkje heb ik :'D.

    Maar bij de vero moda hebben ze niet al te duren jurken.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 17:42 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Je weet wel die tweedehands winkel in Boz waar we heen zijn geweest met de meeting?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Kattenkruid schreef:
    (...)
    Zo rond de 50 euro
    Ik krijg waarschijnlijk iets van 80 euro om kleding voor kerst te kopen en ik wil er graag nog schoenen bij.

    Hier moet je eens kijken, er staan mooie jurkjes op en niet al te duur (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Emrys schreef:
    Je weet wel die tweedehands winkel in Boz waar we heen zijn geweest met de meeting?

    o, maar dat mag nooit van mijn ouders
    Ik moet het terug kunnen brengen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bij de coolcat heb je ook leuke hangen, 40 euro


    "Your life. Your choice. Think about what you want."