• uit een van mijn lessen (Linux Vaardigheid):

    Gebruik de opdracht useradd –m linda om een gebruikersaccount met de naam linda aan te maken. Herhaal deze actie om een gebruiker met de naam lisa aan te maken.
    Vertel hoe je dit gedaan hebt.


    Toen ik de vraag las deed ik een instant facepalm.

    Ik ben benieuwd hoeveel mensen dit snappen, want het is echt zo logisch.

    EDIT:
    Oke eventjes wat verduidelijken:
    Met het commando "useradd -m" voeg je een gebruiker toe en door er linda achter te zetten (useradd -m linda) voeg je de gebruiker linda toe.
    Nu is de vraag, hoe voeg je dan de gebruiker lisa toe?

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 14:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ooh, lol. Anders heb ik wel een keer een goed gesprek met je en dan zijn we allebei weer intelligentie rijker!


    Ik probeer het zo vaak, maar hij vind het alleen niet erg omdat ik het ben die praat en hij luisterd graag naar mijn stem. x'D Wat ik hem laatst heb verteld over dopamine en parkinson zal hij niet meer weten hoor.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 15:24 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik probeer het zo vaak, maar hij vind het alleen niet erg omdat ik het ben die praat en hij luisterd graag naar mijn stem. x'D Wat ik hem laatst heb verteld over dopamine en parkinson zal hij niet meer weten hoor.


    Haha, leuk. Heb ik eigenlijk wel met de stem van mijn vriend (zal hij ook wel zo met jou hebben), hij dicht namelijk en als hij zo'n ding klaar heeft en het aan me heeft voorgedragen vraagt hij meestal zoiets als: "En, kan het ermee door? Wat vind jij? Ik vind dat dit en dit en dat blablabla...", en dan kom ik ermee: "Geef me het blaadje maar, anders raak ik toch maar verward." en dan zeg ik wat ik ervan vind.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wauw slimheid. :W


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, geweldig :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the