• Ik was tosti's aan het maken en ik ging kaas schaven, heel normaal. Maar ik schoot uit en toen belandde de kaasschaaf lekker in mijn duim. En nu bloed het en doet het pijn.

    Wie doet dat nog meer?


    Your make-up is terrible

    Auw! Doe er een pleister op zou ik zeggen <3
    Ik klem mijn hand tussen het tosti-ijzer... Dat doe ik dan weer. En ik knuffel lantaarnpalen omdat ik gewoon vet veel van ze houd nee zij houden van jou Rebecca, daarom loop je er tegenaan. En ik loop tegen leraren op, ben een keertje letterlijk op mijn wiskundeleraar gevallen toen ik van de trap af viel. MY HERO (NO). niet omdat ik van hen houd.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Aauw D:

    Ja ik snijd altijd mijn hand open door ons broodmes. Want die is een beetje bot en dan ga ik harder duwen om door het brood heen te komen. En ja, dan schiet ik nog wel eens uit. ><

    Chimera schreef:
    Aauw D:

    Ja ik snijd altijd mijn hand open door ons broodmes. Want die is een beetje bot en dan ga ik harder duwen om door het brood heen te komen. En ja, dan schiet ik nog wel eens uit. ><


    WAAH!



    Dat maakte mij bang.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Daarom koop ik dus altijd plakjes, zoiets zou mij dus vlot ook gebeuren.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    aiiiii


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Naaawh, pas je wel een beetje op jezelf lieverd.
    Ik heb dat ook wel eens, echt vervelend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dankjewel Nikki x'D nu zie ik dat helemaal voor me

    Komt me heel bekent voor (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Meestal als ik kaas ga schaven ben ik aan het zingen ofzo, of een raar dansje aan het doen en dan schiet ik dus ook uit... Echt, ik hou van kaasschaven, begrijp me niet verkeerd, maar als ik dan schaaf... dan... "LALALALALA HAPPY ENDING, I WASTED EVERYDAYYYYYYAAAAUW KUT!"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oh, dat heb ik ook wel eens gehad, heeel pijnlijk D:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik mag geen kaas snijden van mama want ik ben eng met messen. Ik voel nu net een kleuter...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja dat heb ik ook wel eens gehad, niet echt plezant...
    Een paar weken geleden sneed ik trouwens ook nog met een gewoon mes in mijn vinger... (nerd)


    Bad decisions make good stories.