• Do you believe in faith?
    -
    Het verhaal is een beetje gebasseerd op de film; The Princess and the Pauper.
          Het verhaal gaat over de prinses Charléne en bedelaarster Belie. De twee leiden hele verschillende levens, Charléne wordt uitgehuwelijkt aan een prins, om hun koninkrijk te redden en Zayn, haar soort van hulpje én beste vriend, helpt haar met alles.
    Terwijl Belie's ouders haar hebben gegeven aan een de chagrijne vrouw, Madame Harrison, waar bij ze moet werken en moet blíjven totdat ze al haar schulden heeft afbetaald.
    De twee meisjes kennen elkaar niet. Maar wat als de twee elkaar wel ontmoeten? Wat als Charléne ineens wordt ontvoerd en Belie voor Charléne moet invallen?
    Wat als Charléne's moeder iets doorkrijgt en besluit te trouwen met de sluwe Jean-Paul. Wat heeft hij te maken met het feit dat al het kristal in de mijnen verdwenen zijn en het koninkrijk op het punt staat arm te worden?
    En dan nog een vraag; Waar is Charléne?


    De rollen die ik nodig heb;
    *Vriendinnen van prins Niall, Louis of Liam.
    *Random mensen, zoals hulpjes in het kasteel, of mensen die in het arme dorpje wonen.


    Invullen;
    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Karakter:
    Uiterlijk met foto, liefst bekend persoon:
    Extra:
    Taak/Werk:


    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 22:10 ]

    Rol: Vriendin prins Niall
    Volledige naam: Sarah Marie Swan
    Bijnaam: Saartje
    Leeftijd en geboortedatum: 2 maart 1994 17 jaar
    Karakter: lief,bezorgzaam,verlegen,een beetje stoer
    Uiterlijk: Blauwe ogen, Donker bruin halflang haar
    Extra: /
    Taak/Werk : /
    foto-link : http://www.google.be/imgres?q=Sookie+Stackhouse&hl=nl&gbv=2&biw=1360&bih=499&tbm=isch&tbnid=ZpMm3Mb1p7UgDM:&imgrefurl=http://www.fanpop.com/spots/sookie-stackhouse/images/15170232/title/sookie-season-3&docid=FfdLYuzJlxwkQM&imgurl=http://images4.fanpop.com/image/photos/15100000/Sookie-season-3-sookie-stackhouse-15170232-1680-776.jpg&w=1680&h=776&ei=yf7cTubTDcmf-wbSkNnSCQ&zoom=1&iact=rc&dur=270&sig=109063200259453938438&page=1&tbnh=143&tbnw=179&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:12,s:0&tx=49&ty=46

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 19:02 ]


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik ga vrouw van prins Louis invullen, hehe :'D


    all I want is the taste that your lips allow

    Mayer schreef:
    Ik ga vrouw van prins Louis invullen, hehe :'D

    Haha thanks!

    Rol: Vriendin prins Louis! (dat klinkt dus echt dooood eng O_O) Mag ook random mensje zijn, maar het liefst vriendin van Louis of beste vriendin van hem ofzo <3
    Volledige naam: Heaven Quinn O'Briann
    Bijnaam: Heav, of Heavie
    Leeftijd en geboortedatum: Heaven is zeventien jaar en is jarig op 31 december.
    Karakter: Heaven is een vrolijke meid, ze is niet snel écht verdrietig, maar als ze dat is, dan probeert ze het zo min mogelijk te laten zien. Heaven vertrouwt heel snel mensen, wat soms goed is, maar wat vaker nogal onhandig is. Ze heeft een grote mond, maar ze kan ook verlegen doen, bijvoorbeeld in een grote groep, met veel mensen die ze niet kent. Heaven heeft een grote humor, die lang niet iedereen begrijpt. Ze is niet zo serieus en dus niet iedereen neemt haar ook serieus. Heaven is meestal best wel lui, vooral in het weekend, wanneer ze niets moet, maar ze is meestal heel erg druk, dus ze heeft niet erg veel tijd om lui te zijn. Zelf is ze ook van karakter heel erg druk, maar dat komt ook omdat ze een lichte vorm van ADHD heeft, wat veel mensen eigenlijk best wel leuk vinden. Heaven is slim, maar kan soms heel dom overkomen. Heaven maakt echt heel vaak domme opmerkingen, vaker merkt ze het wel, maar soms merkt ze het niet en dan voelt ze zich heel erg dom, maar dat laat ze dan niet merken, dan glimlacht ze alleen maar een doet dan alsof het de bedoeling was (:
    Uiterlijk: Heaven heeft bruin krullend/glovend haar met een beetje een schuine pony, die altijd in haar gezicht hangt. Heaven heeft altijd een glimlach op haar gezicht, je ziet haar echt bijna nooit zonder. Ze heeft, wanneer ze lacht, ronden, en ook een beetje rode, wangen. Ze heeft een rechte, beetje grote neus en ze heeft lieve ogen, waarvan het lijkt alsof ze vaak een andere kleur hebben, wat niet zo is, waaromheen niet altijd make-up zit, meestal niet. Heaven loopt graag rond in stoere, maar toch wel een beetje meisjesachtige kledij. Ze loopt niet snel in een jurkje of een rokje, maar bijna altijd loopt ze in een broek. Ze is best wel licht en slank en ze draagt het liefst eigenlijk gemakkelijke kledij, vooral een beetje zeelui achtig.




    Extra: Heaven draagt soms een bril en ze heeft een beetje een Schots accent, verder niet echt iets bijzonders (:
    Taak/Werk: ik weet niet of dit nu moet dus, ik vul het gewoon maar in.
    Heaven is keukenhulpje, pas sinds kort en moet nog veel dingen leren, nu doet ze vooral de afwas en is bediend een beetje. Niet erg veel bijzonders dus. Ze heeft wel een goede band met de koninklijke familie.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 20:16 ]


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Rol: Vriendin Prins Louis, yeahh
    Volledige naam: Penelope Cavelry
    Bijnaam: Poppy
    Leeftijd en geboortedatum: Penelope is twintig jaar jong en is dus geboren op vijftien februari 1991
    Karakter: Penelope is een heel vrolijk en gelieft meisje. Ze heeft een heel zacht karakter. Ze doet altijd haar uiterste best, maar ze is ook heel verlegen. Zeis bang om mensen te kwetsen of zichzelf belachelijk te maken. Ze is een heel vrolijk meisje en een eeuwige optimist. Ze ziet overal het positieve van in en houd zich er dan ook aan vast. Ze vindt dat je moet genieten van elk moment die je hebt. Penelope heeft veel vrienden en weinig vijanden dit komt omdat ze altijd haar best doet om het met iedereen te kunnen vinden ookal is het niet makkelijk. Ze is altijd vriendelijk en als iemand iets zegt wat ze niet leuk vind, zal ze het altijd wel zeggen maar op een vriendelijke en lieve manier. Penelope is een behulpzaam meisje ook. Ze zal altijd voor anderen in het vuur springen en hun problemen eerder oplossen dan de hare door de hare aan de kant te schuiven. Penelope staat bekend voor haar humor en daarom passen Louis en Penelope volgens velen perfect samen. Ze zijn beiden bang om op te groeien en blijven eeuwig kind. Penelope is een echte bezige bij. Ze kan geen minuut stil zitten of ze moet iets gaan doen. Ze heeft ook het concentratie vermogen van een, jawel, dode goudvis en begint om de vijf minuten aan een ander werk.
    Uiterlijk met foto, liefst bekend persoon:


    Lauren Conrad
    Penelope is een echt meisje meisje en haar uiterlijk is zeer belangerijk voor haar. Ze staat smorgens uren in de badkamer om haar lichtbruine, donkerblonde haren perfect te krijgen. Ofwel zijn ze altijd stijl, opgestoken of met een krultang in krullen gezet. Ze gebruikt altijd een beetje make-up, maar zorgt altijd dat het niet te veel word en dat ze op een barbie gaat lijken. Van kledij draagt Penelope het liefst kleedjes met hoge hakken zodat ze vrouwelijk lijkt en ook groter want ze is amper 1m60 doordat ze al heel haar leven met een groeistoornis kampt.
    Extra: Penelope is sinds haar vierde levensjaar als een goede danseres. Ze zette toen haar eerste stappen op spitzen in de balletschool en is nu uitgegroeid tot een bekende, goede ballerina.
    Taak/Werk: Penelope werkt voor een tijdschrift dat voornamelijk over mode en gossip gaat. Ze heeft daar haar eigen rubriek waarin ze elke week stijladvies geeft en praat over de nieuwste merken, kledingstukken, etc in de modewereld. Het blad verkoopt geweldig goed en sinds een tijdje begint Penelope nu ook boeken te schrijven over gossip, mode en jongens.


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Vriendin van prins Niall Horan. (: Ik hoop dat je d'r bij 'm vindt passen, haha. En dat prins Niall klinkt VERY sexy.
    Volledige naam: Maddisón Axelle Jade Caverly.
    Bijnaam: Ze wordt door haar vriendinnen Maddi genoemd, maar Niall noemet haar altijd Mads. Ze vindt Maddi een vervelende bijnaam, want hij past totaal niet bij haar karakter. De bijnamen worden nogal door elkaar gebruikt.
    Leeftijd en geboortedatum: Ze is 17 jaar en wordt 18 jaar op 4 maart.
    Karakter: Maddisón is het meisje dat erg verkeerd wordt ingeschat door haar vriendinnen. Ze is is vaak heel vrolijk en spontaan, maar voelt ze zich gewoon vreselijk. Ze heeft nooit haarzelf kunnen zijn, ze was te anders. Ze heeft een leuke tijd op school, maar vindt het veel leuker met Niall. Maddisón is ook heel erg onzeker en zou nooit iemand te snel vertrouwen. Haar goede eigenschappen zijn dat ze heel erg creatief en muzikaal is. In tegendeel daarvan is ze juist helemaal niet sportief en heeft een hekel aan sporten. Ze zit het liefst het hele weekend in haar pyjama op de bank, maar heeft soms ook weer eens zin om wat actiefs te doen. Ze komt niet snel los bij vreemden, maar als je goed bevriend met haar bent wil je liever dat ze soms even haar mond houdt. Ze is heel spontaan en is altijd in voor een grapje.
    Uiterlijk:


    Taylor Swift.

    Maddisón heeft lange, blonde haren waar ze sinds kort highlights in heeft gezet. Ze verzorgt haar haar heel erg goed en wast het haast elke dag. Ze gebruikt ook verzorgende haarmaskers. Haar blonde haren lijken altijd goed te vallen, maar ze staat dan ook uren voor de spiegel. Ze heeft normaal stijl haar, maar krult het meestal. Maddisón heeft van haarzelf bruine ogen en een onzuivere huid. Ze gebruikt veel foundation om dit niet te laten zien. Verder gebruikt ze meestal nog wat lipgloss en mascara, maar bij speciale gelegenheden draagt ze veel meer make-up. Haar kledingstijl is vrij normaal, ze draagt meestal jeans/br9oek met shirt. Als ze uitgaat of er is een feestje -wat vrij vaak voorkomt met een prins als je vriendje- draagt ze jurkjes, maar daar voelt ze zich eigenlijk niet helemaal op haar gemak mee. Ze is niet al te blij met haar uiterlijk.
    Hobby's: Haar hobby's zijn tekenen en schrijven. Ze tekent vooral grote fantasiewerelden of mensen, iets waar ze vrij goed in is. Ze vindt het geweldig om dingen te zien en te maken wat helemaal niet kan. Ze vindt -het tegenovergestelde- fotografie helemaal niet zo leuk, ze is ook helemaal niet fotogeniek. Schrijven vindt ze ook iets leuks om te doen, ze is ook heel muzikaal opgevoed dus ze schrijft vooral liedjes. In die liedjes kan ze ook haar gevoel kwijt, maar ze kan helemaal niet goed zingen.
    Familie: Haar vader heeft haar en haar moeder verlaten toen ze 12 was, en dit kan ze zich nog heel goed herinneren. Hier treurt ze nog vaak over. Ze weet helemaal niks over haar vader en wil hem graag een keer zien, maar dit kan niet volgens haar moeder. Ze woont nu samen met haar moeder, Caterina, en kleine babyzusje, Maylin, in een klein rijtjeshuis in het hartje van Dublin. Ze is pas verhuist en wil een nieuwe 'start' maken in Dublin. Verder moet ze heel vaak op haar zusje passen, haar moeder heeft een drukke baan om voor hun te zorgen en het huis te betalen. Ze hebben het heel krap en ze zou dus ook zelf moeten werken. Ze werkt nu dus in het kasteel bij Niall.
    Extra: Ze heeft pas wat met Niall, het is nog helemaal niet zo lang aan en de anderen weten er nog helemaal niks van. Ze hebben het heel leuk samen, maar het is nog niet écht officieel. Hoewel ze heel vrolijk en spontaan tegen Niall doet, weet hij dat ze het hier buitenom niet zo leuk heeft. Hij probeert haar te helpen, maar dit lukt niet zo goed. Ze wist toen ze wat met Niall kreeg maar vaag wat van zijn koninklijke afkomst.
    Taak/Werk: Ze werkt in het kasteel van Niall als bediende, dus ze kwam Niall vaak tegen als hij wat nodig had. Zo zijn ze in contact gekomen.


    Do you like it? (:
    Ik wil namelijk heeel graag de rol, al moet ik er 100 rollen voor maken.
    - ik heb deze gekopieërd van een andere, ik was er heel blij mee en heb hem aangepast zodat hij klopt. als iets hierin anders moet, tell me. ja ook is hij uitgebreider dan het normale invulding. -

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 19:48 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik ga straks een rol invullen, hihii ;D


    At the end of the day, all you really own in the world is your integrity.

    Drums schreef:
    Ik ga straks een rol invullen, hihii ;D

    Thankyou! (:

    Rol: CHANGED!: Vriendin Liam
    Volledige naam: Brooke Isabel Murray
    Bijnaam: -
    Leeftijd en geboortedatum: 14-02-datum die past in de middeleeuwen X3
    Karakter: Brooke is een vrolijk meisje, ze is vaak blij en druk. Ze houdt ervan om met haar vrienden en vriendinnen rond te hangen en dat vindt ze erg leuk. Bij iedereen is Brooke zichzelf, omdat ze ook heel zelfverzerkerd is. Maar ze is snel beledigd en ze voelt zich altijd snel aanspreekbaar. Ze is erg sportief en muzikaal.
    Uiterlijk+foto:


    Brooke heeft mooi bruin haar. En blauwe ogen. Zalmroze lippen en een mooi licht getinte huid. Ze laat meestal haar blauwe ogen mooi uitkomen met wat oogpotlood en mascara. Ze heeft echt een zandloper-figuur en lange benen.
    Extra: Ze houdt erg van zingen en doet het ook vaak, mensen zeggen dat ze het goed kan maar ze vindt zelf niet.
    Taak/Werk: Ze werkt bij de bakker. Ze vindt het erg leuk om te doen en het ruikt er altijd lekker, zegt ze zelf. Ze ontmoet daar veel leuke mensen en heeft leuke collega's.

    xx

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 19:42 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Zal ik ook een arm dorps-mensje maken??
    xx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    LOUISISMINE schreef:
    Zal ik ook een arm dorps-mensje maken??
    xx

    Graag (=

    OJA PEOPLE. VERGETEN TE ZEGGEN; HET VERHAAL SPEELT ZICH AF IN DE MIDDELEEUWEN!

    FCKMIMS schreef:
    OJA PEOPLE. VERGETEN TE ZEGGEN; HET VERHAAL SPEELT ZICH AF IN DE MIDDELEEUWEN!


    Ow, haha, dan haal ik ff de modellenbureau weg X3

    Hier mijn nieuwe foto:




    xx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Ik ga zo ook nog invullen, eerst eventjes douchen. Origineel idee. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    LOUISISMINE schreef:
    (...)

    Ow, haha, dan haal ik ff de modellenbureau weg X3

    Hier mijn nieuwe foto:




    xx

    Thank you! ;D