Ik heb gebrobeerd die mee te zingen, maar ik gaf het op na het eerste woord: There's.. Lol, ik geloof dat er niemand is die die mee kan zingen. :W
It is better to reign in hell than to serve in heaven.
Die is oud, maar geweldig. Ik vind dat met die landen ook leuk.
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury
Ik heb dat liedje gehoord in een aflevering van NCIS... En toen had ik echt zo iets van wtf toen "Abby" het kon meezingen ;o
Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.
Scandal schreef: Die is oud, maar geweldig. Ik vind dat met die landen ook leuk.
Maitresse schreef: Ik heb dat liedje gehoord in een aflevering van NCIS... En toen had ik echt zo iets van wtf toen "Abby" het kon meezingen ;o
deze is veel leuker:
If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.
Ben ik gek dat ik het sexy vind dat hij dat kan? :')
I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.
doohickey schreef: deze is veel leuker:
It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...
Cockney schreef: Ben ik gek dat ik het sexy vind dat hij dat kan? :')
"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson
If we had not a soul, music would have created it.
Bij mij ziet er eerder een theorie achter :') "Hippe" kerels die nerderige dingen doen zijn sexy :p
Cockney schreef: Bij mij ziet er eerder een theorie achter :') "Hippe" kerels die nerderige dingen doen zijn sexy :p
Eledhel schreef: (...) Stel je voor dat hij dit voor Tom Felton zingt
Padalecki schreef: (...) Ik vind dat ook sexy. Als een jongen mij wilt versieren, hoeft die alleen maar dit liedje te zingen, haha.
quidquid excusatio prandium pro
Geweldig, die luisterden wij altijd bij scheikunde!
A king can rule a kingdom, but happiness will rule the