• http://www.quizlet.nl/poems/11062/rip-tarik/
    Ik heb net Twee uur geleden te horen gekregen dat een goede vriend van mij is overleden.

    Lees en zeg wat je er van vind.

    Dan ben jij in elk geval een van de weinigen die wél trouw zijn gebleven aan Tarik. Btw, is Tarik niet moslim? dat denk ik vanwege zijn naam. Dan komen ze toch niet bij een in een kerk?

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 16:13 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    Dan ben jij in elk geval een van de weinigen die wél trouw zijn gebleven aan Tarik. Btw is Tarik niet moslim? dat denk ik vanwege zijn naam. Dan komen ze toch niet bij een in een kerk?


    Nee hij was Christelijk.

    Maar inderdaad ik zou het ook denken.

    Hale schreef:
    (...)

    Nee hij was Christelijk.

    Maar inderdaad ik zou het ook denken.


    Oo, oke. Sterkte ermee!


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Oo, oke. Sterkte ermee!


    Thanks.

    Hte regste was nog dat zijn ex-vriendin er was.

    Mijngod...

    Ik had de neiging haar te killen.

    Racoon schreef:
    Gecondoleerd


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Hale schreef:
    Hte regste was nog dat zijn ex-vriendin er was.

    Mijngod...

    Ik had de neiging haar te killen.


    Wat kwam zíj daar doen? o.o

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 16:26 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Sterkte Hale! Ik hoop dat je er bovenop komt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hale schreef:
    Hte regste was nog dat zijn ex-vriendin er was.

    Mijngod...

    Ik had de neiging haar te killen.


    Ik zou haar sws hebben vermoord. De bitch. (cat)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Oja, sterkte!


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Squidward schreef:
    Wow ;o heel veel sterkte en gecondoleerd! Hoe is hij overleden eigenlijk?;$


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    NOURRY schreef:
    (...)

    Wat kwam zíj daar doen? o.o

    Wat denk je zelf?
    Ik weet natuurlijk niets van ze of hun relatie, maar ik kan me best voorstellen dat ze afscheid wilt nemen. Dat ze zijn ex was betekent dat ze ooit om hem heeft gegeven en dat nu waarschijnlijk nog doet.
    De dood doet vreemden dingen met je, zeker als het gaat om iemand waarom je geef/gaf. Oude gevoelens komen terug.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Wat denk je zelf?
    Ik weet natuurlijk niets van ze of hun relatie, maar ik kan me best voorstellen dat ze afscheid wilt nemen. Dat ze zijn ex was betekent dat ze ooit om hem heeft gegeven en dat nu waarschijnlijk nog doet.
    De dood doet vreemden dingen met je, zeker als het gaat om iemand waarom je geef/gaf. Oude gevoelens komen terug.


    Lol, heb jij een pb gehad van Hale? want dan weet je waarom Tarik in de cel terecht kwam.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Lol, heb jij een pb gehad van Hale? want dan weet je waarom Tarik in de cel terecht kwam.

    Nee, daarom zei ik ook dat ik niet weet wat er tussen ze speelde.
    Maar dan nog, ze hebben een relatie met elkaar gehad, dus ze heeft om hem gegeven.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 16:33 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    NOURRY schreef:
    (...)

    Lol, heb jij een pb gehad van Hale? want dan weet je waarom Tarik in de cel terecht kwam.

    *nieuwsgierig*
    Dan kan ik me voorstellen dat Hale niet blij was dat ze er was.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor