• Hihi, omdat het bijna kerst is, ik sowieso al nieuwe schoenen nodig had, en ik beter mijn best ben gaan doen op school, mocht ik dus nieuwe schoenen kiezen. En gezien ik winkels afgaan, op zoek naar mijn nieuwe liefde een ramp vind - gayhandje - ben ik op mijn luie reet naar Zalandoland gevlogen en heb ik de übercool, nieuwe collectie van Vans bekeken. Nieuwe liefde tegengekomen en besteld.
    - ode aan mijn lieve mamma -

    Aanschouw; Klikkie[
    Vans zijn voor de liefhebbers (: Afkrakers mogen daar op het sexy kruisje drukken ^^

    Om dit topic een beetje zinvol te houden.. Wanneer heb jij iets gekocht/gekregen wat je écht graag wilde hebben? ;'D.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Die heb ik ook! *O*
    En ik heb echt heel veel dingen gekocht of gekregen die ik heel graag wilde hebben *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wimbledon schreef:
    Die heb ik ook! *O*
    En ik heb echt heel veel dingen gekocht of gekregen die ik heel graag wilde hebben *O*


    En, en, en, hoe zitten ze? ^^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik hou van Vans
    En I like this color!


    Here & Now

    Leave schreef:
    (...)

    En, en, en, hoe zitten ze? ^^
    Heel fijn (bloos)
    Ik vind ze een beetje hetzelfde lopen als All Stars


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    coole schoenen!! en misschien krijg ik dit weekend/maandag iets dat ik wil, mijn cadeautjes voor mijn verjaardag zijn altijd een verassing:)

    Ik vind de kleur lovely ;D. En het nieuwere model staat me wel aan ^-^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Aaaargh, ik wil ook zo graag nieuwe Vans. D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Bojangles schreef:
    Aaaargh, ik wil ook zo graag nieuwe Vans. D:


    Ghehe. Ik heb vorige maand de 'oude' Vanscollectie gekregen, zachtpaarse. Maar toen ik deze zag, wilde ik deze weer.
    Ik beroof mamma gewoon van haar centjes ;<

    Maar dan heb ik wel coele schoenen ^^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    IK HEB VORIGE WEEK NIEUWE VANS GEKOCHT. EN IK WAS ZOTBLIJ. (cat)
    Vooral omdat ik al lang Vans wou en nog nooit een paar van mammie mocht kopen.
    Ben ik nu nog altijd steeds blij mee. Ik heb ze in de twee weken nog maar drie keer aangedaan omdat ik niet wil dat ze snel vuil worden. (joehoe)
    En nu wil ik alle kleuren van de regenboog in vans. =C

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 22:33 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Oh, ik wil ook een keer vans hebben.

    Maar ik heb in de herfstvakantie een baseball jacket gekocht, die wilde ik echt al zolang hebben.


    <3

    22 november 2011, heb ik een ingeving gekregen die resulteerde in het officieel maken van de relatie tussen mij en mijn vriend.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!