• Een meisje heeft Leukemie en Justin komt haar bezoeken, zonder dat ze het doorhebben krijgen ze een klik. Ze vertellen elkaars alles, alsof ze al jaren soulmates zijn geweest. Hierbij laat Isabelle Rosé de Pompignacé ook los dat ze niet meer gelooft in God, waar Justin zich zorgen om maakt. Hij probeert haar weer te laten geloven in een hogere macht, en vertelt haar dat alles gebeurt met een reden. En zegt dat ze brieven moet gaan schrijven aan god.
    Maar het meisje is erg ziek. Zal ze het overleven of zal ze Justin, Kerst alleen laten vieren?

    KLiK

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 22:15 ]

    Ik lees geen Bieber stories, sorry. En daarbij is het ook niet echt origineel.


    We accept the love we think we deserve.

    Sorry, ik ga het niet lezen.
    Ik vind het wel een mooie verhaallijn maar niet orginieel meer.


    <3

    Haha, het is echt wel origineel. Welk ander verhaal gaat brieven schrijven aan god? - I haven't seen them.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 22:11 ]

    Ik vindt het een geweldig idee!
    Het doet me denken aan een film die ik heb gezien. Dat ging over een jongen met kanker die brieven stuurde aan God. Zo'n mooie film!


    26 - 02 - '16

    Racoon schreef:
    Ik vindt het een geweldig idee!
    Het doet me denken aan een film die ik heb gezien. Dat ging over een jongen met kanker die brieven stuurde aan God. Zo'n mooie film!


    dankjewel <3

    Gilbert schreef:
    Haha, het is echt wel origineel. Welk ander verhaal gaat brieven schrijven aan god? - I haven't seen them.


    Dat stond er net nog niet bij?
    Maar ik vind het 1e gedeelte in iedergeval niet orginieel.


    <3

    Floater schreef:
    (...)

    Dat stond er net nog niet bij?
    Maar ik vind het 1e gedeelte in iedergeval niet orginieel.


    haha, nee klopt. Ik was het vergeten maar dat is wel waarom ik dit verhaal schrijf. Ik heb voor mijn Franse les een boek moeten lezen, 'Oscar et le Dame Rose' of iets in die richting en ik wilde het zelfde ook schrijven toen ik een prachtig video van Justin bieber - christmas eve, zag van Jardc op Youtube. Dus ik besloot om een keer een gevoeligere verhaal te schrijven, ipv ; beste vrienden - verliefd - uit elkaar- weer met elkaar - einde.

    (:

    Gilbert schreef:
    Haha, het is echt wel origineel. Welk ander verhaal gaat brieven schrijven aan god? - I haven't seen them.


    Ik heb wel eens verhalen gehoord die daarover gingen..

    Maar ik ga het niet lezen. Ten eerste omdat ik Justin Bieber niet leuk vind en ten tweede omdat ik atheïstisch ben en niet geloof in een hogere macht, dus ik hoef er ook niet over te lezen. Maar veel succes voor de rest met je verhaal!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    (...)

    Ik heb wel eens verhalen gehoord die daarover gingen..

    Maar ik ga het niet lezen. Ten eerste omdat ik Justin Bieber niet leuk vind en ten tweede omdat ik atheïstisch ben en niet geloof in een hogere macht, dus ik hoef er ook niet over te lezen. Maar veel succes voor de rest met je verhaal!


    Ik heb respect voor je geloof (: But darling, it's just a story. You don't have to believe in God, right away.

    Gilbert schreef:
    (...)

    Ik heb respect voor je geloof (: But darling, it's just a story. You don't have to believe in God, right away.


    Nee, maar ik lees er al genoeg over voor mijn studie. En persoonlijk stout het gewoon tegen de borst om zoiets te lezen wat over zoiets verschrikkelijks gaat als Leukemie en dat daar dan een reden voor zou zijn. Snap je? Daar kan ik gewoon niet goed tegen. Maar bedankt voor je respect, ik respecteer jouw geloof ook (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    (...)

    Nee, maar ik lees er al genoeg over voor mijn studie. En persoonlijk stout het gewoon tegen de borst om zoiets te lezen wat over zoiets verschrikkelijks gaat als Leukemie en dat daar dan een reden voor zou zijn. Snap je? Daar kan ik gewoon niet goed tegen. Maar bedankt voor je respect, ik respecteer jouw geloof ook (:


    Dat kan (: meningen zijn daarover heel erg verdeeld, er zijn veel mensen die er zo over denken maar er zijn ook heel veel mensen die juist steun vinden door te geloven. (: Anyways, thanks.