• Wij zijn voor school maskertjes in gips aan het maken en die verkopen we dan voor een tombola en de opbrengst gaat naar het brandwondencentrum.
    Nu moesten we aan ons masker, een gedichtje koppelen en het mochten maar een paar zinnen zijn.
    Dit is wat ik er van gemaakt heb;

    Achter het masker, achter de ogen, achter de wonden die men op heeft gelopen.
    Achter het lichaam, achter de pijn, achter het verdriet van wat niet meer zal zijn.
    Achter dit alles, schuilen vele verhalen, waar we liever over zwijgen, in alle talen.
    Want achter de verminking van het masker dat men draagt, schuilt er wel een mens wiens dromen werden vervaagd.




    Mening? :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mooi gedicht <3
    Past er ook heel mooi bij
    Hoe ziet je masker eruit?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    nvm

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 20:36 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Emrys schreef:
    Mooi gedicht <3
    Past er ook heel mooi bij
    Hoe ziet je masker eruit?

    Het is eigenlijk een gezicht uit gips en dat gezicht is van iemand die brandwonden had.
    En ik heb zo er een masker op geschilderd dat van bovenaan het hoofd tot aan de neus komt, in de vorm van een vlinder.
    De ogen trekken ook redelijk veel aandacht en van de mond heb ik gewoon een open mond gemaakt.

    Het is moeilijk uit te leggen, maar ik zal er wel een foto van maken als het af is :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wauw, echt heel mooi. <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wauw, echt een mooit gedicht! <33


    Inspiration can hit you any time

    Maitresse schreef:
    (...)
    Het is eigenlijk een gezicht uit gips en dat gezicht is van iemand die brandwonden had.
    En ik heb zo er een masker op geschilderd dat van bovenaan het hoofd tot aan de neus komt, in de vorm van een vlinder.
    De ogen trekken ook redelijk veel aandacht en van de mond heb ik gewoon een open mond gemaakt.

    Het is moeilijk uit te leggen, maar ik zal er wel een foto van maken als het af is :)

    Klinkt mooi. Ik wil wel een foto zien als het af is. (:


    I can't even think straight.