• Ik heb net de boeken van Darren Shan besteld, deel 1 2 3 5 6 7 en 10. De rest was namelijk al uitverkocht. Dus dan moet ik nog maar 4 boeken en dan heb ik de hele serie compleet! <3 Ik heb het al gelezen maar vind het gewoon leuk om ze te hebben en vast wel nog een keer te lezen haha. Maar mijn moeder is echt lief, ik kreeg zomaar een tablet, en nu al die boeken! Ik ga zeker iets leuks kopen voor mijn moeder als ik mijn zakgeld weer binnen heb. ^^

    Anyways, wat vragen/krijgen jullie voor kerst?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Leuk, welke serie?

    Wij doen niet aan kerst cadeautjes.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb een tablet gevraagd en me moeder heeft alles al gekocht :"D.


    Shoganai i ne~

    Frigga schreef:
    Leuk, welke serie?

    Wij doen niet aan kerst cadeautjes.

    De wereld van Darren Shan. ^^

    En dat is jammer, ik kan niet zonder kerst.. en niet zonder suprises etc. x'] het is altijd leuk om mensen te verrassen, of andersom. :]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    ik wil graag een nieuwe ipod, die van mij is 2gb en vol, en een e-reader


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Larten schreef:
    (...)
    De wereld van Darren Shan. ^^

    En dat is jammer, ik kan niet zonder kerst.. en niet zonder suprises etc. x'] het is altijd leuk om mensen te verrassen, of andersom. :]

    Oh nee hoor, ik heb er niks mee. Er is nog maar één ding dat ik wil, een cd die vrijdag uitkomt en ik ga niet wachten tot kerst of sinterklaas tot ik die krijg. Dus ik ben heel tevreden met alles wat ik heb.
    Maar vind het wel leuk voor je.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Oh nee hoor, ik heb er niks mee. Er is nog maar één ding dat ik wil, een cd die vrijdag uitkomt en ik ga niet wachten tot kerst of sinterklaas tot ik die krijg. Dus ik ben heel tevreden met alles wat ik heb.
    Maar vind het wel leuk voor je.

    Ja dat valt dan te begrijpen.. wat voor cd? :3 -nieuwsgierig-

    @FashionChick, ew e-readers D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    (...)
    Ja dat valt dan te begrijpen.. wat voor cd? :3 -nieuwsgierig-

    @FashionChick, ew e-readers D:

    Die nieuwe van Nightwish, Imaginaerum.
    Trouwens ik denk dat je zijn andere serie, Demonatra, ook wel leuk zal vinden, als je van demonen houd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Die nieuwe van Nightwish, Imaginaerum.
    Trouwens ik denk dat je zijn andere serie, Demonatra, ook wel leuk zal vinden, als je van demonen houd.

    Die serie met voorkanten van Weerwolven, vampiers, demonen, etc? die heb ik geleend bij de bieb en ga ik binnenkort lezen. ^^


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik mag naar Berlijn na kerst. C:
    Stiekem doen wij helemaal niet aan kerstcadeautjes.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Leuk! Ik krijg niks, ja nieuwe laarzen maar die had ik niet gehad als mijn oude gister kapot zijn gegaan. ):


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ben nog aan het bedenken wat ik wil


    "Ignite, my love. Ignite."

    Uh, ik moet nog wat bedenken, maar ik weet niks te vragen (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Larten schreef:
    (...)
    Die serie met voorkanten van Weerwolven, vampiers, demonen, etc? die heb ik geleend bij de bieb en ga ik binnenkort lezen. ^^

    Ja die, hij is echt leuk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Voor sinterklaas vraag ik cd's, eten en een verrassing.


    Alleen maar tranen van geluk

    Wij krijgen niets met kerst. (joehoe)