• Mijn moeder keek me net heel droog aan terwijl ze naar mij en de laptops keek en toen zei ze: 'Zo, heb je een luxeprobleem? Hoeveel laptops heb je nu tot je beschikking?' Toen stak ik heel onschuldig mijn drie vingers op haha.
    Ik zit er hier namelijk met twee, alleen eentje die doet het nu. Die andere is Windows XP aan het installeren en aan het formatteren, zodat ik die straks kan gebruiken in plaats van deze die ik van mijn moeder geleend heb. Die andere is trouwens de oude van mijn broer haha. En dan heb ik boven mijn eigen nog liggen, die half naar de mallemoer is. Maar volgens mij ziet het er echt idioot uit.

Your make-up is terrible

Ik wil er wel eentje lenen. (cat)

Life is hard and then we die

Hahaa, ik moet het doen met een een of ander traag ding dat verkloot is. D:

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

Ach dat probleem heb ik soms ook als ik eens mijn muziek oid wil bijwerken op al mijn apparaten. Dan liggen die helemaal uitgestald op de tafel haha. :'D

Jou laptop is beter dan die ik nu tot mijn beschikking heb hoor! (cat)

Your make-up is terrible

Haha, awesome. Nee, ik heb een gewone computer (vrij dure, 600,-) en mijn minilaptopje ^^. Heb ik zelf gekocht, gheghe.

[ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 18:01 ]

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Assassin schreef:
    Jou laptop is beter dan die ik nu tot mijn beschikking heb hoor! (cat)
    *O* Hell yesh.

Life is hard and then we die

Hahaha, echt weer een opmerking van je moeder

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik zit soms ook met twee laptops naast elkaar, toont echt nerdig vind ik :'D

Pff, ik ben niet eens een laptop. Naja binnekort wel weer een nieuwe PC!

Music is what you hear, the pain is what you see.

Hahaha , bij die van me eigen is de batterij snoer kapot. Heb een nieuwe nodig. Die van me schoonzus heb ik gesloopt ;o #oeps
    En nu zit ik op die van me Neef. xp

Danmarks Dynamite.

PUKKELxDING schreef:
    Ik wil er wel eentje lenen. (cat)

May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

Ik heb er 3, helemaal van mezelf. Alleen eentje is helemaal naar de klote, de Acer vind ik kut en ik hou van mijn Sony. (:

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.