ik heb echt bijna PRECIES hetzelfde gehad... ook met dat hij een ander meisje leuk vond enzo.. en ik hield nog steeds van m en t raakte me zo.. (hij is sinds onze break-up 3 x verliefd geweest enzo en allemaal wezen ze m af, behalve 1 meisje, daar had ie 2 dagen mee en daar kwam ik heel veel later (door haar nog wel) achter..)
maar ik kan je wel vertellen, ik dacht ook dat t niet goed kwam, postte FACKING veel op facebook enzo, en t ging echt SUPER slecht met me.. ik was fake aan het lachen en thuis ging ik stuk..
en ik heb m nooit helemaal los gelaten, maar ik begin weer jongens leuk te vinden en hoop te zien in situaties.. (ik vind alla moment 1 bepaalde jongen nogal leuk, maarja, dat wordt m niet, maar doet me tog goed) en ik kan m steeds meer loslaten..
ik weet zeker dat t met jou vanzelf ook goed komt, het lijkt eerst totaal niet zo, ik dacht 2 week geleden zelfs nog dat ik altijd zo verdrietig zou leven, maar ooit zal je weer andere jongens echt leuk gaan vinden en hem steeds meer los kunnen laten..
t kan wel ff duren, bij mij duurde/duurt het nu al 6 a 7 maanden, maar ik ben weer bijna helemaal de oude..
I WISH YOU ALL OF THE BEST LUCK <3
aangepast:
ik ben NIET meer de oude, ik ben een nieuw, gegroeid persoon en voel me stukken beter... kan me niet meer de oude noemen, want ik heb inmiddels mn haar zwart geverfd (dat is btw niet vanwege mn ex, dat is alleen omdat ik t LEUK!!!vind)
[ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 17:05 ]
you make everything seem so possible <3