• Zoals sommige van jullie weten

    heb ik

    1)De profiel van DarkPassion(Máriko) deels gekopieerd
    2)De vroegere accountnaam van niniSEXNIJN

    omdat sommige van jullie dit niet apprecieren en me FAKE gaan noemen wil ik graag SORRY
    zeggen hiervoor...

    maar dit is iets tussen DarkPassion en niniSEXNIJN en mij GELIEVE JULLIE HIER NIET MEE TE BEMOEIEN

    dank voor jullie begrip

    en nogmaals:

    1) SORRY !!
    2) IK BEN NIET FAKE !!


    All was well.

    Wil je dan nu wel even 'jouw' profiel verwijderen?


    je zou het eigenlijk wel moeten zien als een compliment maar BOn, kan ik niet aan doen dat je egoïstisch bent

    [/sorry voor grofheid]

    my gaud ik moet hie altijd sorry gaan zeggen terwijl ik niet eens iets slecht heb gedn x]


    All was well.

    (...)

    ik ben geen 'Kind' dat klinkt grof in mijn oren

    ik zeg tegen iedereen kind
    kind [kind of liefie? welk een wil je?]

    (...)

    je zou het eigenlijk wel moeten zien als een compliment maar BOn, kan ik niet aan doen dat je egoïstisch bent

    [/sorry voor grofheid]

    my gaud ik moet hie altijd sorry gaan zeggen terwijl ik niet eens iets slecht heb gedn x]

    niets slecht gedaan?
    ge ebt iemand zijn accountinhoud gekopiëerd ZONDER te vragn, vraag het dan tog op zijn minst[/grof]

    (...)
    niets slecht gedaan?
    ge ebt iemand zijn accountinhoud gekopiëerde ZONDER te vragn, vraag het dan tog [/grof]
    mee eens. En het is true dat mensen arro reageren als iemand iets kopieert zonder het te vragen. Niemand vind dat leuk als jouw inhoud te vinden staat op iemands profiel.

    ooit al mijn ene topic daarover gelezen
    *gaat het gaan zoeken*

    Nou, okay ik vind het ook niet rechtvaardg dat Lize somaar iets steelt van DarkPassion en ik zal d'r zeker niet verdedigen want ik ben neutraal maar ik denk niet dat je er zo'n groot drama van moet maken? Like, ze heeft toch sorry gezegt en alles opgebiecht en zoo? Dan zou je haar exusses wel een beetje moeten aanvaarden niet dan? Máriko, ik heb zeker niets tegen jou&Dat weet jij hea ;) Dus vat dit aub niet grof op ^^

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=10588
    read it and keep it in your mind [/ssry voor het grof doen van mij]

    Maar uhmm dat wil niet zeggen dat ik vind dat Lize niets heeft fout gedaan want ik wéét dat je er kwaad zult om zijn dat ze jou zomaar faked enzoo. Was Bomm ook toen ze haar foto's stalen en zou ik ook zijn hoaa ^^

    (...)

    je zou het eigenlijk wel moeten zien als een compliment maar BOn, kan ik niet aan doen dat je egoïstisch bent

    [/sorry voor grofheid]

    my gaud ik moet hie altijd sorry gaan zeggen terwijl ik niet eens iets slecht heb gedn x]

    Die reactie vind ik vrij ongepast. Jij zat fout, dat geef je zelf ook toe. Moet je niet haar egoïstisch gaan noemen.

    uhm...
    ik wil niet grof doen ofzo..
    en als je dit grof vind moet je me normaal maar is zien x]
    ik vind eigelijk dat je het nogsteeds gnakt heb...
    want de enige verandering is dat je er quotes er om heen hebt gezet(N)


    If U Dont Dance U Hate 'R Parents .(R)

    Naah ik ben me weer met iets aan het moeien dat ik eigenlijk niet mag >,<

    (...)
    niets slecht gedaan?
    ge ebt iemand zijn accountinhoud gekopiëerd ZONDER te vragn, vraag het dan tog op zijn minst[/grof]


    Oké, daar heb je gelijk in, maar ik heb het toch veranderd ?? O_o


    All was well.

    Wablieft egoïstich DarkPassion?
    ZOEK EEN LEVEN JA ZEKER MET JE FAKE GEDOE EN JE GROFHEID


    Take My Hand Take A Breath ...

    (...)

    Oké, daar heb je gelijk in, maar ik heb het toch veranderd ?? O_o



    wat nou verandert.. o_O
    die ene paar quotes??
    als je dat een verandering vind ben ik de nieuwe jezus -___-


    If U Dont Dance U Hate 'R Parents .(R)

    Duude,

    je moet het zien als een COMPLIMENT
    jullie zijn allemaal zo negatief
    en nu lijk ik mss wel op sinterklaas met zn wijze lesse
    maar ik vind dat Máriko iets te overdreven gereageerd heeft omdat ze et tege iedereen is gaan zeggen
    en ik vind dat ik nu geen schuld meer heb


    All was well.