• Vandaag moest ik naar de tandarts en toen ik daar was moest ik eerst een kwartier wachten, en toen mocht ik eindelijk naar binnen liep te te zeiken dat ik "poetsles" moest krijgen. Ik zei: 'Dat heb ik nu al vier keer gehad en nu snap ik wel hoe ik mijn tanden moet poetsen.'
    Nou, toen ging ze eerst met me in discussie en daarna met zo'n ranzig ding mijn tanden inkleuren om te kijken wat er vies was en wat niet, hield ze een hele speech tegen me en toen hadden we nog twintig minuten voordat de volgende aan de beurt was (dat is mijn zus dus dat wist ik), zegt ze; 'Sorry, Rosa, ik heb niet genoeg tijd om je nog te sealen. We maken een nieuwe afspraak en dan doen we dat de volgende keer.'
    En nu moet ik nog een keer, alleen omdat zij een heel lulverhaal loopt te houden over beugels en ze had trouwens nog genoeg tijd, ik heb daar nooit 20 minuten lang gelegen omdat ze me ging sealen >.<

    Sorry, ik ben nogal chagrijnig. Om dit topic nuttig te houden; hebben jullie ook zo'n hekel aan de tandarts?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mijn tandarts is eng, en hij heeft van die rubberen stinkhandschoentjes. /gruwel


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    haha, ik vind het altijd leuk om naar de tandarts te gaan. (A)


    <3

    Mijne is juist heel lief (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ja, mijn tandarts steekt altijd zes vingers in mijn mond en gaat dan een kwartier lang lopen praten met mijn moeder of met de tandartsassistente of met mijzelf. En toen werd ze ook nog kwaad, toen ik per ongeluk in haar vingers beet.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Imperialism schreef:
    Mijn tandarts is eng, en hij heeft van die rubberen stinkhandschoentjes. /gruwel

    Lol, ja de mijne ook. Mijn normale tandarts (dit was de assistente) is een Duitser met een heel grappig accent, alleen ik versta hem nooit :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ey, join the club.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Mijn tandarts is een bitch, elke keer zeuren dat ik beter moet poetsen en intussen creepy aardig doen. -bitch gehoord van gevoelig tandvlees?-


    SLOAN.

    Ik heb elke maand ruzie bij de ortho, ook over poetsen :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Peeta schreef:
    Mijn tandarts is een bitch, elke keer zeuren dat ik beter moet poetsen en intussen creepy aardig doen. -bitch gehoord van gevoelig tandvlees?-

    Zo herkenbaar, de mijne prikt altijd met d'r haakje in mijn tong >.< En ik kwijl altijd op haar handschoen, kan ik niks aan doen met haar hele hand in mijn mond, en dan smeert ze het altijd heel overdreven aan zo'n papieren zakdoekje af.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mijn ortho zij vorige keer dat ik nog 1 keer op controle moest, maar nee hoor,
    Mijn beugel mag er nog niet uit en hij heeft mij alleen maar heel veel pijng edana


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ben er in geen vijf jaar geweest x'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn tandarst is oke, maar de ortho is niet zo blij als ik 6 december daar naar terug moet :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja, hij is absoluut niet goed! *O*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    De mijne is lief hoor.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn tandarts heeft alle fucking 32 keren dat ik naar hem toe ben geweest niet gezien dat ik een enorme overbeet heb en dat daardoor mijn kaken verkeerd staan zodat ik steeds minder kan. Hij zegt elke keer: "Ja, je hoeft geen beugel, dat zou alleen voor schoonheidspunten zijn." Ach hou je fucking bek.


    Destroy what destroys you.