• Ik had vandaag een So voor Frans, maar dat ging niet door ,omdat de lerares het vergeten was. Nu hebben we hem op donderdag en volgende week maandag een Rep.We kwamen binnen en iedereen had express gewoon de normale boeken op tafel gezet en gedaan of we gewoon normaal les hadden.Gelukkig konden we die les gebruiken om nog extra te leren want ik kon bijna geen elke woord. Ik leerde verkeerd , maar nu gaat het al beter ( ik was niet de enige die verkeerd leerde ). Nu heb ik dus extra tijd om te leren ;3 want ik moet een 5,5 of hoger halen.

    Iemand nog wat gedaan op deze maandag?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Schoolexamnes verkloot, hahah. Waarom vergat onze surveillant niet dat we die hadden?(no_chears)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik moet ook Frans leren, 150 woorden en 150 zinnen, echt om ziek van te worden. Succes!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik vind dat echt chill als je meer tijd krijgt om te leren haha!

    Ik had vandaag drie uur les, en daarna ben ik met mijn vriendin naar een snackbar gegaan, hebben gegeten en hebben lekker gepraat over een feestje van afgelopen vrijdag. About boys, duh. (joehoe) Was ook heel gezellig (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Lilium schreef:
    Ik moet ook Frans leren, 150 woorden en 150 zinnen, echt om ziek van te worden. Succes!

    Ik moet veel woordjes leren , maar gelukkig niet zo veel zinnen D: (10 zinnen ofzo, mar die leren lukt nooit T-T)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik had vrij vandaag, dus ik heb heerlijk niks gedaan. (bloos)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Haha, nice (:
    Ik had gewoon les vandaag.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Gedebatteerd op het stadhuis :Y) was wel grappig


    Take risks and conquer your fears.

    Eerste 3 uur vrij gehad, naar school gegaan. Nederlandstoets ontzettend goed gemaakt, en om 4 uur weer naar huis fietnsen. Niets bijzonders dus(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik niet maar een stel idioten wel. Heb me kapot gelachen :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik heb morgen drie toetsen dus ik heb vanmiddag heel veel geleerd
    En ik had vandaag een repetitie en so
    Woensdag moeten de laatste cijfers voor het rapport worden ingeleverd, en ik sta niet echt geweldig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nederlands so. Viel wel mee ;)