• "After the war, we all tried to find our new, save selves.
    It wasn't that easy, I tell you"


    Na de Hongerspelen is de jaartelling opnieuw begonnen, aangezien het niet langer meer wordt aangeduid met het nummer van de Spelen. Inmiddels is het 't jaar 150, precies anderhalve eeuw na de val van het Capitool. De Districten zijn opgeheven, en veranderd in provincie's. In de provincie's kan je de specialeiten die ze ooit hadden nog merken, maar er is geen sprake meer van de armoede en angst die vroeger heerste.
    Het land dat ooit Panem werd genoemd, is gelukkig en vredig.

    Maar wat wanneer een man de geschiedenis oprakelt, oude verhalen leest en een toekomst ziet in het verleden? Wat wanneer deze man een aantal volgelingen bij elkaar raapt wat genoeg is om vierentwintig deelnemers uit de twaalf provincie's te ontvoeren? Deze "tributen" worden in een enorm huis gezet, precies in het middel van een eiland dat ooit "Paaseiland" werd genoemd.

    Niemand weet welke wezens zich schuilhouden in de verre bossen en diepe wateren. Ze worden wakker in het huis zonder eten, met enkel een grote hoeveelheid water en zonder enige hoop.

    Uitleg


    In deze RPG speel je simpelweg één of meer van de vierentwintig personage's op het eiland. Voor de rest zijn er geen rollen te benoemen, en als het vol is, is het dus ook echt vol. De "tributen" zijn er vanaf 15, en t/m 29 jaar, en van elke provincie zijn één man/jongen en één vrouw/meisje meegenomen. In het huis zijn ook wapens te vinden, maar houd er rekening mee dat niemand meer getraind hoeft te worden voor de Hongerspelen, en dat ze dus ook nooit met zulke wapens in aanraking zijn geweest.
    In het huis is kleding voor iedereen, maar van huis hebben ze niks mee kunnen nemen omdat ze ontvoerd werden en pas bij bewustzijn komen in het huis.
    De personage's zijn zich meestal erg goed bewust van het verleden van het land, omdat de onderwerpen erg veel besproken worden tijdens lessen op school, en door de jaarlijkse herdenking.

    Personage's komen uitgebreid in deze story te staan.



    Meedoen


    Er is geen maximum van personage's per speler, maar je moet ze wel actief houden.

    Volledige Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Extra:
    Provincie:
    Foto:

    Spelers


    1. Jewelry
    Asréan Valinur è Narméria (Imperialism)
    Serena Dalia Sensorene (HurtedHeart)

    2. Bellator
    Stefano Greco (Fayan)
    Ariana Sarona (Discovery)

    3. Fulmen
    -
    Franseschka Burla Jeana (Pariah)

    4. Salis
    Alexander Joël Lockheart (Pulcher)
    Danalia Zwean Fishery (Buddy)

    5. Mutatio
    Dylan Osté (HurtedHeart)
    Reina Olympe Suela (Sueno)

    6. Mauris
    Jason Ebony Veilbride (Brianna)
    Noreth Maewen Pierce (Fae)

    7. Lignum
    Askèfius Ogellum Díranía (Pariah)
    Felhala Nineveh Mýriad-Cethrayn (Imperialism)

    8. Pulvis
    Pius Faiyne Sallow Edevane (Cumberbatch)
    Arya Rana Debris (Cockney)

    9. Fames
    Aidan Jae Rhiannon Hamney Thompson (GoogleIt)
    Ashley Mariane Delano (Pocket)

    10. Grex
    Judas Drakon Eryx (Sueno)
    Avery Goldman (Fayan)

    11. Faenum
    Adelaido Sélon Arville (Maysilee)
    Shenley Callisto Mirabella (Sueno)

    12. Carbo
    -
    Aminthe Lian Livingstone (BADTranslate)


    Dit topic is enkel voor de rollen, de RPG zelf open ik later

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 17:27 ]


    -

    Volledige Naam: Reina Olympe Suela
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 17
    Karakter: Reina is een geheimzinnig meisje, die nooit erg veel over zichzelf los zal laten. Ze zoekt graag spanning op, of ze zichzelf daarmee in gevaar zal brengen of niet. Haar intresse zal altijd worden gewekt door het onbekende, waardoor ze vaak als dom of roekeloos wordt gezien. Maar dom is ze absoluut niet.
    Ze is aardig snel op haar teentjes getrapt, en heeft dan ook een erg scherpe tong.
    Extra: Ze ziet er ouder uit dan ze is, en zo gedraagt ze zich ook nog wel eens. Ze weet hoe ze de intresse van een jongen - of het liefst man - moet wekken, maar wordt daarna al snel verveeld. Dit heeft haar soms wel in de problemen gebracht, maar ze kon goed genoeg van zich afbijten om het niet te erg te laten worden.
    Onder deze harde laag zit echter een heel onzeker meisje, die op zoek is naar de liefde die ze nooit van haar vader had gekregen. Die vertrok toen ze net drie was, wat haar moeder in een depressie joeg en ervoor zorgde dat diens nieuwe vriend zonder problemen met haar dochter in de weer kon gaan.
    Provincie: Mutatio
    Foto:



    Volledige Naam: Shenley Callisto Mirabella
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 20
    Karakter: Shenley praat niet graag met mensen, en houdt ervan om alleen te zijn. Ze zal niemand ooit echt dichtbij haar laten komen, tenzij er wel een heel speciale band moet zijn. Ze offert zichzelf snel op voor anderen, zet zichzelf altijd op de laatste plek en zal iemand niet snel tegenspreken. Hoe druk het ergens ook is, ze is er erg goed in om zichzelf op de achtergrond te houden.
    Extra: Aangezien Shenley geen contact zoekt noch onderhouden zal, denken veel mensen dat ze een ingewikkeld verleden heeft. Dit is echter niet het geval. Shenley is opgegroeid in een weeshuis, maar heeft ondanks geen slechte jeugd gehad. Ze weet niks van haar ouders, maar ziet zichzelf ook niet als iemand die familie heeft.
    Soms lokt ze mensen zonder dat ze het doorheeft: met haar stem. Ondanks dat ze weinig praat, zijn haar klanken prachtig om te horen. In het weeshuis werd haar verboden te zingen, dus dat doet ze alleen als ze alleen denkt te zijn.
    Provincie: Faenum
    Foto:

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 15:35 ]


    -

    Ik maak een karakter voor Salis want dit klinkt echt Awesome.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Een jongen of meisje, want dan reserveer ik die alvast voor je (:


    -

    Kun je voor mij een jongen uit Faenum reserveren is kan hem nu niet aanmaken ik zit nog op school.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Dit word echt heel koel ^^
    En geen armoede, is dat dan dat er geen verschil meer is tussen de gebieden of zijn er echt geen arme mensen meer?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Gewoon, zoals Nederland is zegmaar :'D Dat je rijke tot middelmatige mensen hebt, maar echt arm zoals Katniss was in de Hongerspelen is er dan niet meer.


    -

    Maysilee schreef:
    Kun je voor mij een jongen uit Faenum reserveren is kan hem nu niet aanmaken ik zit nog op school.

    Is goed (:


    -

    Volledige Naam: Danalia Zwean Fishery
    Geslacht: vrouw
    Leeftijd: 15
    Karakter: Dana(lia) is een best onzeker maar wilt dat niet laten merken. De enigste die weet wat ze echt voelt is haar broer Stelken, die mist ze dan ook vreselijk als ze ontvoert wordt. Dana kan heel snel boos worden en slaat dan alles wat ze tegen komt. Ze is ook redelijk snel bang, helemaal als het iets met vuur te maken heeft.
    Extra: -
    Provincie: Salis
    Foto: ik kan dat niet op mijn telefoon ;$. Dus die komt nog.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Come on people *O*


    -

    Ik ben lichtelijk inspiratieloos haha, maar er komt er een aan hoor.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Net was je nog erg enthousiast :'D


    -

    Ik wil ook invullen maar kan pas als ik op mijn computer zit. Dan maan ik wel een jongen voor district 9 (ben de nieuwe naam kwijt)


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    My ik een personage reserveren? Female bij Jewerly een een Male bij Mutatio rollen komen vanavond op morgen middag ;) kan nu niet :(


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik zal het reserveren, maar als ik morgen nog niks heb gehoord vervalt het wel weer (:


    -

    Oke is goed, maar ik kan vandaag niet echt heb veel huiswerk en kijk heel soms nog op Quizlet voor antwoord ;)


    I'm finally back, Finally after a Year break