• In de mac terwijl je op school hoort te zijn.

    Vanochtend wilde ik naar school fietsen, maar het voelde verschrikkelijk zwaar, toen ik op een derde deel was werd het te zwaar en keerde ik om. Halverwege de teruigweg kreeg ik het zo zwaar met het trappen dat ik buiten adem besloot te lopen. Thuis aangekomen vraag ik aan mijn moeder of ze me ziek kon melden, ik voelde me al niet goed maar wilde het toch probweren ondanks de 2 uur gym, of op zijn minst me wilde helpen met mijn fiets en te kijken wat er mis was. Meteen gaat ze in de aanval en zegt dat ik onmiddelijk naar school moet, dat ik me aanstel en gewoon door moet fietsewn. Ze nam niet eens de moeite me uit te laten praten.

    En nee, dit is niet de eerste keer dat ik werkelijk misselijk ben en ik gewoon niet serieus genomen word. Ik was buiten zinnen en ben naar de stad gefietst om bij de bieb even tot rust te komen en wat te lezen of leren. Dicht tot 11 uur, heb ik een uur lang op een bankje zitten denken met muziek op de achtergriond en vervolgens wilde ik in de mc naar het toilet en zag mensen internetten... Gratis wifi. Nou, nu zit ik hier, geirriteerd op een bankje. En nee ik zit echt niet doodleuk een broodje te eten en ben echt niet van plan straks uitgebreid te gaan winkelen. Het werd me echt te veel en ik had even rust nodig. Op school zou ik toch zielig op een bankje zitten terwijl de rest vrolijk trefbal speelt. Ik ben ook echt niet van plan voor de avond thuis te komen. Ik meen het als ik me ziek voel, ik meen het als ik die kilometers fietsen niet trek. En ja, ik zit nu evengoed met een pijnlijk gevoel, maar zoals ze altijd tegen mij zeiden 'een mens heeft ook zijn trots' bij deze, vandaag zet ik mijn trots niet opzij. Ik heb mijn ov kaart, beetje geld, biebpas en mijn eten voor op school. Ik weet me hier wel bezig te houden.

    Wat is jullie ervaring met 'spijbelen'?
    Dit gaat btw niet enkel over het feit dat ik niet thuis mocht blijven, maar over het feit de ze me nooit serieus nemen.


    Let it come and let it be

    Nog nooit gedaan.
    En nu heb ik enkele verplichte en veel niet-verplichte lessen. Dus het maakt niet uit of ik een les mis. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Aiw. Beterschap! En nog veel succes vandaag.

    *knuf*


    I am an idiot, I move.

    Vorig jaar heel veel gespijbeld omdat ik een depressie had en schoolangst ervan kreeg. Nu spijbel ik af en toe als het echt niet lukt.


    SLOAN.

    Scandal schreef:
    Nog nooit gedaan.
    En nu heb ik enkele verplichte en veel niet-verplichte lessen. Dus het maakt niet uit of ik een les mis. =P

    Dat lijkt me eigenlijk best fijn, moeten ze de lessen welliswaar niet door elkaar gaan gooien :'D
    God, die mensen naast me maken me jaloers met hujn broodjes xd


    Let it come and let it be

    ik heb nu zelf de verantwoordlijkheid om me ziek te melden.
    ik heb dus geen toesteming nodig., ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ahw beterschap!

    Spijbelen doe ik niet "echt", meestal is er een grondige reden voor of vertik ik het om voor één les uurtje naar school te gaan. Maar mijn ouders zitten er niet mee dat ik een keertje niet naar school gaan. Soms stellen ze het zelf voor om me ziek te melden zodat we wat leuks kunnen gaan doen, haha!


    Believe in yourself.

    Op de middelbare spijbelde ik best veel..

    Nu niet meer (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Da's wel een kutstreek als je moeder je niet gelooft. Ik had als ik jou was zelf de school opgebeld en gezegd: Beste mensen, ik voel me doodziek maar m'n ma gelooft me niet dus bij dezen meld ik mezelf ziek voor vandaag.
    Maar ik weet niet of ze dat accepteren op jouw school :/.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb nooit gespijbeld. En dat is stom van je ma.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik doe het weleens (wbw)

    Ik heb in mijn hele leven één keer gespijbeld :Y)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Damn
    Waar en je nu danX


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Damn
    Waar en je nu danxSD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Skrill3x schreef:
    ik heb nu zelf de verantwoordlijkheid om me ziek te melden.
    ik heb dus geen toesteming nodig., ;3



    En daar maak ik redelijk vaak gebruik van ;D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    In de eerste, één uurtje. En damn, wat heb ik daar problemen mee gehad :W
    Maar ik denk dat ik binnenkort wel weer een keer zal spijbelen... Mijn rooster is niet lief, ik zit drie uur voor een uurtje slapen op school te niksen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.