• Ik ben mijn kamer een beetje beu.
    Iemand tips om ze leuker te maken ofzo.
    (mijnkmaer is maar 3 m op 3,5m!)
    foto's ofzo mogen ook he!!! ;dxD

    maar het liefst niet schilderen! ;d
    en veel dingen zoals mijn bed kan ik niet anders zetten omdat mijn kamer te klein is!
    iemand een foto van zijn eigen kamer?

    EEN IDEE????xD

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 20:46 ]

    Posters, heb ik ook gedaan (=


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Print misschien teksten uit die je mooi vind, of citaten, en hang die tussen alle foto's en collages die de mensen voor me al voorstelden.
    Leuke lichtjes zijn inderdaad een goed idee en misschien gewoon wat simpele dingetjes vernieuwen (misschien heb je een prullenbak? Koop een nieuwe. Dat soort dingetjes).


    I can't even think straight.

    Ik heb mijne verbouwd, of ja wat je verbouwd noemt. Alles anders neergezegd enzovoort. Ik kan wel een foto posten, maar ja mijn kamer is nog steeds saai.


    <3

    Floater schreef:
    Ik heb mijne verbouwd, of ja wat je verbouwd noemt. Alles anders neergezegd enzovoort. Ik kan wel een foto posten, maar ja mijn kamer is nog steeds saai.

    Ik ben wel benieuwd wat je er van gemaakt hebt. :Y)


    I can't even think straight.

    Je kunt een muursticker kopen als je er het geld voor over hebt, en anders inderdaad met foto's en posters. En wat ik ooit gemaakt heb voor een vriendin is een poster gemaakt met allerlei foto's van ons in photoshop. Hij was echt heel erg leuk geworden. En die kun je dan laten printen. Maarja, dat zijn niet de goedkoopste dingen(: Gewoon poster uit tijdschriften knippen anders? En tijdens de les allerlei kinderen leuke tekstjes laten schrijven op memo's en die vervolgens op je muur zetten. Ehh.. nou je kunt er ook nog zelf leuke zinnen opzetten. Je kunt bijna gewoon een soort prikbord van je muren maken. Ehh.. nouja, er is genoeg te doen in elk geval(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.