• Hey,
    weet iemand waar ik Adobe Photoshop CS3 kan downloaden? =] Ik ga proberen zelf mijn covers te maken, haha.

xx Rosa.

[ topic verplaatst door een moderator ]

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Ik heb die gedownload via een CD. Dus ik kan je niet helpen.

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Gewoon op de adobe shop? Alleen kun je dan een trial downloaden van zoveel dagen. Voor de originele versie zou je moeten betalen .. just like me. (: Oh en het is CS5 (:

To infinity and beyond •

Sheffield schreef:
    Gewoon op de adobe shop? Alleen kun je dan een trial downloaden van zoveel dagen. Voor de originele versie zou je moeten betalen .. just like me. (: Oh en het is CS5 (:

Deze story Starkid's Tutorial-hoekje gebruikt CS3, bestaat die niet meer dan?

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Oppugno schreef:
    (...)
    Deze story Starkid's Tutorial-hoekje gebruikt CS3, bestaat die niet meer dan?

Nee, die is al ge-update.

To infinity and beyond •

Thepiratebay.org.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Epitaph schreef:
    Thepiratebay.org.

Dit.

Waarom zou je überhaupt een gedateerde versie downloaden? Download CS5.

CS5 is trouwens beter. Ik heb al die Adobe producten moeten kopen voor mijn opleiding en werkt veel lekkerder en makkelijker.

To infinity and beyond •

Okay, thanks allemaal!
    Ik heb trouwens Adobe Photoshop Elements gevonden op mijn pc, en die gebruik ik nu, alleen heb ik geen idee hoe dat blenden werkt en of dat daar ook kan, haha.

Epitaph schreef:
    Thepiratebay.org.

Ik heb hem ook hier gedownload en het was echt super simpel en snel, haha ;D

Believe in yourself.