• De KFC in Amersfoort gaat weg! Ja, dat vindt ik zo jammer dat ik er een topic over moet maken, *zucht* Ik ging altijd naar KFC als ik tussenuur ofso had, en nu kan dat dan niet meer! Ja, er is nog McDonalds, maar dat is wel anders dan KFC.. Wel jammer, maar ja. Kan er toch niets aandoen.

    Om het nog een beetje nuttig te houden; Nog meer leuke winkels/ restaurants die weggaan bij jullie?


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Daar heb ik echt nog nooit gegeten :')
    Maar nee, eigenlijk niet.


    As travars

    Defensive schreef:
    Ons winkelcentrum staat half leeg -_-
    Maar ja, ik woon ook in een klein k-dorp.


    Klein kutdorp? Hengelo is fucking awesome! Als je uit Nieuw-Wehl of Lichtenvoorde komt piep je wel anders! fietst iedere dag daarheen om vrienden te zien en weet dat het godvergeten dorpjes zijn van twee straten lang.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Er gaat niks weg, maar op C.S. hebben we enkele maanden geleden net een Starbucks gekregen. <33


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik werk in KFC, maar niet daar. Maar het kan zijn dat tie na een paar weken weer open gaat. Ik weet niet zeker, want KFC waar ik werkte ging ook dicht maar ook na een tijdje weer open..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Gubleraholic schreef:
    Ik werk in KFC, maar niet daar. Maar het kan zijn dat tie na een paar weken weer open gaat. Ik weet niet zeker, want KFC waar ik werkte ging ook dicht maar ook na een tijdje weer open..

    nee, in Amersfoort gaat ie echt weg.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb eigenlijk nog nooit iets van 'Kfc' gegeten, maar ik vind het wel jammer voor je.
    Onze oude H&M gaat weg (we hadden er sinds 4 jaar ook een nieuwe), maar er komt waarschijnlijk een Mango of een New Yorker in de plaats, dus zo erg is dat niet.


    effort never betrays you

    laatst ging de claire's weg uit de stad. dat vind ik nu nog steeds heel jammer. daarvoor in de plaats is er een goedkope drogisterij in de plaats gekomen. :(


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Klein kutdorp? Hengelo is fucking awesome! Als je uit Nieuw-Wehl of Lichtenvoorde komt piep je wel anders! fietst iedere dag daarheen om vrienden te zien en weet dat het godvergeten dorpjes zijn van twee straten lang.


    Ja hengelo is fuking awesome, en ik vind het geen dorp. en dat winkelcentrum is er gewoon voor bedoeld om leeg te zijn. er zou alleen nog een primark in hengelo moeten komen, dan is hengelo helemaal fucking awesome.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik woon in een klein kut-dorp met stadsrechten waardoor het eigenlijk geen dorp is, maar een stad. Maar ach. Dat doet er nu niet toe :')
    Bij mij is geen starbucks of wat dan ook. Er is niet eens een schoenenwinkel!


    26 - 02 - '16

    Mijn opleiding gaat verhuizen naar de middle of nowhere ): En daar is helemaal niets, geen subway, appie, mac. Ik ga verhongeren o.O

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 22:02 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nope.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.