• Heeii ^^
    Ik moet hier ff iets lossen over die nieuwe mods. Hier komt het ^^

    Mensen please!
    Ga nu geen ruzie maken om wie er mod is en wie niet I mean, c'mon er komen heus nog wel dagen dat ze nieuwe mods zoeken. Laat het gewoon! Bomm kiest niet alleen hea ;) Het is ook appelkirst, Damian, Rutger en al die andere dus geef niet alle schuld op Bomm want dat heeft ze niet! Leer er gewoon mee leven dat DarkPassion beter was dan jullie.


    Sorry maar alle mods kiezen mee en NIET alleen Bomm dus het is niet alleen háár schuld dat jullie je gedragen als kleine kinderenomdat DarkPassion nu gewoon beter was dan jullie.
    Sorry moest er ff uit.
    Sluit dit topic maar hoaa als je het niet nuttig vind maar ik wou dit gewoon ff zeggen.

    <3

    het is niet alleen háár schuld dat jullie je gedragen als kleine kinderenomdat DarkPassion nu gewoon beter was dan jullie.

    Daar ben ik het niet zo mee eens. DarkPassion kan dan wel gekozen zijn als Moderator maar dat betekend niet dat ze gelijk beter is. Ze heeft waarschijnlijk meer vaardigheid dan de andere users, maar beter zijn is niemand =).
    Verderest ben ik het met je eens :).


    I recycle my thoughts.

    Nou, DarkPassion zal toch wel een beetje beter of jaah vaardigheden hebben al de rest ;)