-
24 nov 2011 - 6:4824 nov 2011 - 18:12
Ik heb hem net gezien, ik moest echt huilen gewoon omdat ik zo trots was. Op wat ze allemaal hebben bereikt in een jaar...
24 nov 2011 - 18:17Ik vond het geweldig, en ja, ik vond het ): dat Harry moest huilen. Hij verdient het niet om verdrietig te zijn - niemand, trouwens.
OTP: won't stop 'till we surrender...
24 nov 2011 - 19:52Ik ga het zo allemaal kijken. (:
He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."
24 nov 2011 - 21:1724 nov 2011 - 23:42Omg, ik kom er net achter dat mensen Harry beginnen te haten omdat ie moest huilen in deze docu. Like wtf? I don't get it.
Take me to wonderland
24 nov 2011 - 23:43Orphin schreef:
Omg, ik kom er net achter dat mensen Harry beginnen te haten omdat ie moest huilen in deze docu. Like wtf? I don't get it.
It's fucking cruel.26 nov 2011 - 17:04Haha, bij die fans zit ik echt zo: vermoord ze AJB niet!
En zo van: oooeh, aangeraakt. Ik werd echt geirriteerd door de fans. Ik ook slecht zijn dan.
Maar ik vond die docu ZOOOOOO AWESOME!
En van Harry vond ik sneu. Je mag iemand toch niet haten die je niet kent? En ook niet om wat hij doet. Ik moest zelf ook bijna huilen.[ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 17:06 ]
I believe in nothing but the truth and who we are.
26 nov 2011 - 17:11Ik vond hem geweldig
&ja ik moest huilen toen Harry begon te huilenCause there'll be no sunlight if I lose you, baby.
26 nov 2011 - 17:22LOVEANNABETH schreef:
Ik vind al die huilende fans zo sneu:WNothing personal
En daar bedoel ik mee van dat hysterische gejank van fans als ze voor de jongens staan.
Eindelijk iemand die me begrijpt, ik dacht dat ik de enige was.A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.
26 nov 2011 - 18:14Ik heb ze net allemaal achtereen bekeken. I want to see moooore! <3
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
26 nov 2011 - 18:58NOURRY schreef:
(...)
Eindelijk iemand die me begrijpt, ik dacht dat ik de enige was.
that makes 3 of us...
ik snap dat je gelukkig bent ofzo....
maar eigenlijk huil je zeg maar om een gewoon persoon, want ze zijn gewone mensen.Everything you want comes after you stop looking for it
26 nov 2011 - 19:1126 nov 2011 - 19:26NANDOaholic schreef:
(...)
that makes 3 of us...
maar eigenlijk huil je zeg maar om een gewoon persoon, want ze zijn gewone mensen.
Precies.A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.
26 nov 2011 - 19:56NANDOaholic schreef:
(...)
that makes 3 of us...
maar eigenlijk huil je zeg maar om een gewoon persoon, want ze zijn gewone mensen.
Zullen we er 4 van maken?
Ik snap die mensen echt nirt, net zo iemand aks jjj ennik die alleen iets specials kan"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis
26 nov 2011 - 20:40