Hoe mijn klas praat tegen docenten.
Echt niet normaal gewoon, ik schrik er gewoon van. Ik ben sinds dit jaar nieuw op mijn school en ik wist dus helemaal niet hoe docenten hier zouden zijn en zo, maar hoe er tegen gepraat - meer gegilt - word tegen ze O_o
We zaten laatst bij Maatschappijleer toen een jongen vroeg of hij op de gang mocht gaan zitten omdat hij zich daar beter kan concentreren. Dat mocht van de docent, helemaal niks aan de hand. Dus wil die jongen naar buiten lopen met zijn tas en de docent vraagt of hij die in het lokaal wil laten. Dus flipt die gast hem helemaal en wil hem hoe dan ook mee naar buiten nemen. Dus zei de docent dat als hij hem mee wil nemen dat hij dan gelijk een gele kaart kon gaan halen ( die moeten we halen als we buiten worden gezet ) Dus slaat die gast compleet door en gaat met een hoop stampij het lokaal uit met de woorden " Ik ben tenminste geen kanker lijer"
Ook gillen ze overal over heen en geven docenten niet eens een kans om iets uit te leggen en laatst gingen ze zo ver dat bij CKV de volgende les de halve klas niet meer welkom is.
En dat zijn nog een paar van de minste dingen. Het is overal over "kanker dit, kanker dat.." ook door leerlingen wiens ouders kanker hebben gehad.
Nu wil ik niet zeggen dat ik zo heilig ben en een geweldige leerlinge ben, ook ik praat wel eens door de docent heen. Maar hey, ik gil niet, dan fluister ik tenminste nog -__-
People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.