• Hallo allemaal. (:

    Ik vroeg me af welk verhaal over Hogwarts ik zal herschrijven? Zelf kan ik niet echt kiezen en ik wil er nu maar even eentje doen, anders loop ik meteen weer vast omdat ik dan weer aandacht ga besteden aan de andere. Savvy? Dus kun je misschien je mening geven over ik het beste kan herschrijven? (:


    Let the devil take over Hogwarts.
    Hogwarts zal dit jaar niet alleen het onderkomen van de leerlingen van Hogwarts zijn, maar ze zullen de school met meerder leerlingen moeten delen. De leerlingen van Develixe, een extreem rijke toverschool, zullen dit jaar bij ze verblijven. Het schoolhoofd, Kay Turner, en zijn vrouw, Agness Turner, zijn goede vrienden van Dumbledore.
    De leerlingen moeten zich met hun verschillen van cultuur en gewoontes, weten te mengen van de leerlingen van Hogwarts. De leerlingen worden allemaal verdeeld onder de afdelingen, gesorteerd op hun karaktereigenschappen.
    Dumbledore en zelfs alle leerlingen van Hogwarts hadden verwacht dat er een jaartje rust zou zijn op Hogwarts, maar ze hebben verkeerd gedacht. Ze hebben de leerlingen van de duivel binnen gehaald, en er gaat meer mis op Hogwarts dan ooit is gebeurd. Niemand is meer veilig


    There is no road of flowers leading to glory.
    Hogwarts wordt in 1974 getroffen door een prachtig evenement. Het toverschool toernooi. Het was is voor het eerst dat Hogwarts zich de gastschool van dit evenement mag noemen en daarmee ligt het hele jaar in rep en roer. Drie andere scholen zullen dat jaar verblijven op Hogwarts en vier kampioenen zullen het tegen elkaar op nemen in het toernooi.
    De opdrachten zijn zwaar en alleen gericht op leerlingen die werkelijk zo ver zijn om dingen te doen waar ze werkelijk klaar voor moeten zijn. Daarom is er de regel dat leerlingen onder de zestien jaar zich niet op mogen geven voor het toernooi, zodat alleen redelijk volwassen leerlingen zich hier aan kunnen wagen.
    Als de vier kampioenen gekozen zijn, begint het toernooi direct. De zware opdrachten beginnen, maar het schooljaar gaat door, voor zowel Hogwarts als de andere scholen.


    Dusssss? (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    De eerste [:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    De eerste [:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Eerste (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ghehe thanks! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Waah, ik weet het niet. Ze klinken beide wel nice.
    Maar ga je ook rollen uitdelen?
    Waarschuwen? (flower)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    Waah, ik weet het niet. Ze klinken beide wel nice.
    Maar ga je ook rollen uitdelen?
    Waarschuwen? (flower)


    Ah thanks!
    En waarschijnlijk wel,
    en oeeeh i will! :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Edit; als je de eerste doet mag je me waarschuwen.
    en antuurlijk sta ik altijd open voor cover requests... 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Al jouw story's zijn nice :9~
    Snel beginnen dus met die eerste!


    Not all those who wander are lost.

    De eerste, wil je me waarschuwen als je hem online zet?(bloos)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    ah you guys are sweet! En ik ga wss wel de eerste doen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Caribbean schreef:
    (...)

    Ah thanks!
    En waarschijnlijk wel,
    en oeeeh i will! :9~


    Waarschuw je me ook voor de rollen? :W


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    (...)

    Waarschuw je me ook voor de rollen? :W


    Sure! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    De eerste.. en ik ga nu ook sowieso de "oude" versie lezen. (aa)


    It's time to be happy again.

    Indian schreef:
    De eerste.. en ik ga nu ook sowieso de "oude" versie lezen. (aa)


    die staat niet meer online, I'm sorry. :[


    Big girls cry when their hearts are breaking

    eerste, en je mag me waarschuwen als hij online komt :)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen