• gewoon een verlegen, klein meisje... toch???

    ik weet dat ik iemand nogal leuk vind en ik zie hem vaak in de trein zitten..
    maar ik durf m niet aan te spreken
    en
    ik weet niet wat ik moet met mijn soort-van-ex, waar ik nog soort van halve soort van relatie mee heb en ik hou wel van m, maar hij wil gewoon niks meer met me...

    en die jongen is ZOOO leuk..
    naja, vind ik dan, meeste mensen zullen schrikken: hij heeft piercings..

    advies van meisjes: hebben jullie dit ook wel eens gehad en wat hebben jullie gedaan??
    advies van jongens: vinden jullie het vervelend als meisjes jullie aanspreken in de trein/bus of zoiets???

    eigenlijk van iedereen: voelt het ook alsof jullie hart gewoon maar doet waar ie zin in heeft, terwijl jij er TOTAAL niks meer van snapt en er maar gewoon een beetje achteraan holt en soms totaal verbijsterd voelt dat je hart van richting verandert en totaal de ANDERE kant op gaat??


    you make everything seem so possible <3

    Ik zou het niet erg vinden als een jongen me zou aanspreken in de trein/bus, ik zou het juist leuk vinden omdat ik van spontane mensen houd. ^^

    maar verder heb ik geen idee wat je kan doen, gewoon aanspreken. ^^

    En wat maakt het uit dat die piercngs heeft? zoveel mesen hebben dat tegenwoordig.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Die soort van ex zou ik het maar mee uitmaken, en dan kijken hoe het loopt met die andere jongen?
    Mijn hart is net zo raar, ja.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Msn or facebook are your best friends:Y)

    Er zijn genoeg mensen met stretchen of piercings. Als ze het zelf mooi vinden moeten ze het gewoon doen, verandert niets aan hun innerlijke en karakter (:

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 16:32 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Tja, ik denk toch dat je dan echt zult moeten stoppen met je ex, vooral omdat je al een ander leuk vindt...
    En tja, die ander gewoon aanspreken? Misschien eens naast hem gaan zitten en gesprek proberen aan te knopen? Of iets per ongeluk docht bij hem in de buurt laten vallen?

    En dat gevoel herken ik. Soms kan ik m'n hart wel vermoorden...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb al een jaar een stiekeme crush op een jongen waarmee ik nog nooit een echt gesprek heb gevoerd en hij mag me niet. Ik snap mijn hart dus echt niet.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 16:34 ]


    <3

    Oké.
    Wel realistisch zijn hé, als je weet dat je hem niet kan krijgen dan kan je hem ook niet krijgen. En nee ik vind het niet vervelend als iemand me aanspreekt, vaak vinden ze het wel vervelend als ik ze aanspreek. Wat 9/10 ook het geval is.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    als meisjes me aanspreken wel. Als meisjes beginnen te strippen en sex met me hebben in de trein dan natuurlijk niet (cat)

    Nee hoor, is niet vervelnd als iemand je aanspreekt in de trein. Vooral niet als het een mooi meisje is :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Defensive schreef:
    Tja, ik denk toch dat je dan echt zult moeten stoppen met je ex, vooral omdat je al een ander leuk vindt...
    En tja, die ander gewoon aanspreken? Misschien eens naast hem gaan zitten en gesprek proberen aan te knopen? Of iets per ongeluk docht bij hem in de buurt laten vallen?

    En dat gevoel herken ik. Soms kan ik m'n hart wel vermoorden...


    26 - 02 - '16

    Defensive schreef:
    Tja, ik denk toch dat je dan echt zult moeten stoppen met je ex, vooral omdat je al een ander leuk vindt...
    En tja, die ander gewoon aanspreken? Misschien eens naast hem gaan zitten en gesprek proberen aan te knopen? Of iets per ongeluk docht bij hem in de buurt laten vallen?

    En dat gevoel herken ik. Soms kan ik m'n hart wel vermoorden...


    mijn vriendin zei ook al iets over een struikel-methode....
    ugh, maar t is zooo moeilijk.....
    aah... okee, ik ga echt even me af vragen wat er mis is met mijn hart -.-


    you make everything seem so possible <3

    wth moet ik tegen m beginnen te zeggen dan?? -.-


    you make everything seem so possible <3

    WhatTHell schreef:
    wth moet ik tegen m beginnen te zeggen dan?? -.-

    'Hey, waar moet jij heen?!'


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    WhatTHell schreef:
    wth moet ik tegen m beginnen te zeggen dan?? -.-

    Hallo.


    -

    ... dat is net zoiets als tegen random persoon zeggen: hey, waar woon jij??
    xD hmm.. mss xD maar ik weet al wel bij wel station ie uitstapt en dat ie daarna een bus neemt (a) xD :$$$


    you make everything seem so possible <3

    Genius schreef:
    (...)
    Hallo.


    und dann????


    you make everything seem so possible <3

    "Wanna have sex?"
    Jk. Ga 'perongeluk' naast hem staan, zitten, ruiken, snuiven whatever. En dan als de bus naar rechts gaat wooeeesh tegen hem op. En dan zeg je 'Oh hihi, sorry.' Met zo'n hele schattige lachje. :'D
    Dat was een voorbeeld die je niet moet doen, doesn't work.
    Vraag hem waar hij heen moet, en van welke dorp hij komt. Welke school hij zit. De meeste simpele openingszin is 'Hallo', maar weet je wat je ook kan zeggen? 'Hé, ik wil ook een piercing, deed het pijn?' ?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.