• Ik heb dus is nagedacht, en ik vind da het woord MOESSON in het nederlands dus, naar MONSOEN veranderd moet worden, het ziet eruit als nederlands en het zou ook niet meer dan logisch zijn moeste wij het zo noeme, het heet zo in alle tale! wie vind er dat we een petitie moeten beginnen om naar Van Dale te sturen en wie wil zichzelf daar voor opgeven?

    dankuu! xx

    dat je aan zoiets doms kunt denken sorry hoor :S
    er zijn veel ergere dingen en als jij het liever zo noemt dan mag dat toch (A)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    sorry maar er sterft iedere seconde een kind, daar maak ik me eerder zorgen over;) en lieve schat, ik denk niet dat een paar kinderen ervoor kunnen zorgen dat dit lukt;)
    niet gemeen bedoelt hoor;)


    komt zij weer met dr droge opmerking(A)
    go amanda.


    You'd took my breath but I'll survive.

    en trouwens, volgens mij kan van dale niet eens woorden veranderen. en cker niet zo'n grote verandering van een woord. bijv pannenkoek of pannekoek, dat is niet veel veranderd, ook niet qua uitspraak ofzo, maar dit wordt echt vet anders. maar jaaa... en wat als van dale het heeft veranderd. WAT DAN? niks? oke!


    You'd took my breath but I'll survive.

    Mense zoals ik al zei, laat maar! ik vroeg ook 'wie vindt er dat we een petitie moete beginne...' niemand dus, laat het dan gwn zo...

    en trouwens, volgens mij kan van dale niet eens woorden veranderen. en cker niet zo'n grote verandering van een woord. bijv pannenkoek of pannekoek, dat is niet veel veranderd, ook niet qua uitspraak ofzo, maar dit wordt echt vet anders. maar jaaa... en wat als van dale het heeft veranderd. WAT DAN? niks? oke!


    Die vereging die de spelling verandert (ik weet de naam nie) zit altij ma nutteloze veranderinge in onze spelling te doen, dus een woord da bijna niemand gebruikt, buite mevr croes (inside joke:D) en frank deboosere fzo (th fans zegge sowieso al monsoon of monsun) is dan toch nie zo'n verschrikkelijk grote verandering?!
    mjaa het kan me allemaal nie zo veel schele..-_-


    Een tomaat is rood. Daah.

    vereniging*


    Een tomaat is rood. Daah.

    whaha.. ik denk niet dat we dat voor elkaar krijgen..
    moesson klinkt btw veel meer nederlandser^^