• Dit heb ik vanavond getekend voor Nikki. Daar had ik echt heel veel zin in en ik moet zeggen dat ik hem best goed vind, op de voeten en de halo na dan. Wat vinden jullie ervan?


    Klik op het plaatje voor een vergroting


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vind hem wel redelijk. Je hebt best een kinderlijk handschrift moet ik zeggen ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Negligible schreef:
    Ik vind het lief en best goed gelukt (:
    Al zijn de verhoudingen soms een beetje raar


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ooh, hij's mooi (bloos)
    Oh, en probeer anders eens de voeten iets langer te maken en wat buiglijntjes erbij te gooien? Maybe, it helps?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Loveless schreef:
    Heel mooi gedaan, ik kan absolute geen mensen tekenen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    mooi!


    -

    *kijkt ingespannen naar tekst*
    Wat staat daar?
    Hij's mooi!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    In z'n geheel gezien is 'ie opzich wel redelijk goed gedaan, maar inderdaad de verhoudingen, de plooien van het lichaam en de rondingen/hoekingen van 't lichaam; 't is nu op sommige plekken iets té rond (: Meh, en de vleugels lijken meer één staart, maar er zal wel verschil in vleugels zitten, I guess :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aquila schreef:
    *kijkt ingespannen naar tekst*
    Wat staat daar?
    Hij's mooi!

    "When your world is broken; I will help you up."

    Hij is trouwens redelijk goed gelukt!
    Ik vind haar schattig. (bloos)

    Schurfie schreef:
    Mooi!
    Ik had het je niet nagedaan, ik kan echt geen mensen tekenen


    26 - 02 - '16

    Wauw (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dankjewel allemaal.
    En ja de rondingen en proporties hadden beter gekunt net als de vleugels. Die beginnen net iets te laag op de rug.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Awesome! *O*


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Very pretty! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mooi hoor (:


    Me so good.

    DarkSavior schreef:
    Dankjewel allemaal.
    En ja de rondingen en proporties hadden beter gekunt net als de vleugels. Die beginnen net iets te laag op de rug.


    Ik kan je -als je dat wilt- een bestandje met informatie sturen over de menselijke maat? Het is heel handig, er staat allerlei informatie in over het tekenen en verfijnen van je tekeningen. Heb ook zoiets over portrettekenen, dus stuur me maar een PB als je interesse hebt ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!