• Zoals ik al eerder zei, heb ik de laatste tijd last van haperen tijdens het praten, en het is mama nu pas opgevallen, en ze zit me gewoon keihard uit te lachen. Zei zit zo heel overdreven te zeggen ; hhhhheb jjjjjjjij eeeeeeeen hhhhhhhhersenbloeding oooooofzo.
    Echt whatthefuck. Ik kan er niks aan doen, ga der dan ook nog 'grappig' over doen. Hèèl fijn ja , die moederliefde (no_chears)

#zeiktopic.
    -sorryikmoesthetevenkwijt.

[ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 22:29 ]

The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

Stotteren heet dat :)

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Priemgetal schreef:
    Stotteren heet dat :)

Nee, het is niet echt stotteren. Ik blijf niet hangen op een letter of zo, maar ik kom heel moeilijk uit mijn woorden. Dan zit ik even vast, en dan komt het er in een keer uit. Ikkannietuitleggen ;x

The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

vocalizer schreef:
    (...)

Nee, het is niet echt stotteren. Ik blijf niet hangen op een letter of zo, maar ik kom heel moeilijk uit mijn woorden. Dan zit ik even vast, en dan komt het er in een keer uit. Ikkannietuitleggen ;x

Hmm.. word het dan niet eens tijd voor een bezoekje aan de huisarts? Het klinkt een beetje eng, namelijk :/ ..

ars moriendi

Notredame schreef:
    (...)
    Hmm.. word het dan niet eens tijd voor een bezoekje aan de huisarts? Het klinkt een beetje eng, namelijk :/ ..

Waarschijnlijk gaat het wel weer weg vanzelf, het is nog maar heel kort zo dus.. In mijn vorige topic zei iemand dat het ook misschien kan komen door dat je met veel aan je hoofd zit, of veel stress of zo hebt, en ik denk dat dat het gewoon is. Als het langer aanhoud ga ik wel.

vocalizer schreef:
    (...)

Waarschijnlijk gaat het wel weer weg vanzelf, het is nog maar heel kort zo dus.. In mijn vorige topic zei iemand dat het ook misschien kan komen door dat je met veel aan je hoofd zit, of veel stress of zo hebt, en ik denk dat dat het gewoon is. Als het langer aanhoud ga ik wel.

Succes ermee in elk geval! x

ars moriendi

Notredame schreef:
    (...)
    Succes ermee in elk geval! x

Dankje. (: