• Want anders :W

    Ze is pas 14 en heeft het met verschillende jongens gedaan. Jongens tussen de 16 en de 20. Tja, dan valt het te verwachten dat er mensen op school zijn die haar voor hoer en slet uitmaken.
    Begrijp me niet verkeerd, ze is super lief en alles. Bovendien kleedt en gedraagt ze zich absoluut niet sletterig. Maar ik ben wel degene wie een zwangerschapstest voor haar moet kopen wanneer ze weer een leuke nacht heeft gehad, maar zelf te schijterig is om er een te kopen. En ik ben degene wie tegen de mensen op school moet liegen dat ze het helemaal niet met haar oppasser heeft gedaan. En ik ben degene aan wie ze super blij smsjes van jongens die ze van de kermis kent laat zien, smsjes met teksten als "Je hoeft geen slipje te dragen hoor, kom maar gewoon zonder" en "Zaterdagnacht, op het midden van het voetbalveld. Is dat niet spannend?".

    Ik bedoel, serieus? 14? Ik heb al een 'vriendin' wie op haar 13e beviel. Ik hoef niet nog zo'n geval. Iemand een idee hoe ik dit haar subtiel kan vertellen D:


    i put the fun in funeral

    Whut O.o


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik had er allang wat van gezegd :Y)

    Ik denk dat je zoiets niet subtiel kán overbrengen. Maar je moet het er wel echt zeggen, want dit is echt niet normaal voor een veertien jarige.

    Euhm, ik zou mezelf tegenspreken als ik nu advies zou gaan geven.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    yuist. waar je van houd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind het best erg :O 14 en dan al seks, en zeker met verschillende gozers :S Als ik haar vriendin was zou ik haar er voorzichtig op aanspreken. Het is echt niet goed dat ze zich zo gedraagt. Ze is jong en wil dingen ondekken, maar dit is ook niet goed. Straks is ze echt zwanger, of heeft ze ondertussen al een soa opgelopen. Ik zou er eens serieus met haar over gaan praten. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je bent te goed voor d'r.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ikzelf had ook zo'n soort geval, drie zelfs. Uiteindelijk heb ik gewoon het contact verbroken, hoewel ik me nog altijd schuldig voel als de hell, weet ik wel dat ik anders naast hun zou staan en mezelf naar diezelfde plek had laten trekken en daar pas ik voor.


    Let it come and let it be

    Waarschijnlijk zou ik niet eens meer subtiel zijn. Maar misschien moet je een keer een zwangerschapstest voor haar kopen en als ze dan zelf niet durft te kijken zeggen dat ie positief is (':
    Wie weet helpt dat?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Het is een fase. Probeer haar er in ieder geval van te overtuigen dat ze een pil moet gaan slikken en het liefst ook een SOA-test moet gaan doen.


    Life is hard and then we die

    Holy shit, ik had er allang wat van gezegd, en dan niet subtiel. Het is een goeie vriendin dus je kan beter gewoon eerlijk zijn.


    -



    Don't be silly, wrap your willy!

    Dat lost het probleem van de zwangerschap op :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Jeetje, toen was ik daar nog geen eens mee bezig en dat terwijl ik toen al drie jaar mijn periode's had.

    Maar je moet het wel zeggen want dit gaat de verkeerde kant op, ze moet ook aan haar toekomst denken. Een meisje op mijn oude school was vorig schooljaar zwanger en is bevallen maar je kan niet leren en tegelijkertijd een kind opvoeden.

    En daarnaast misschien loopt ze wel een soa op


    Physics is awesome

    Chandler schreef:
    Waarschijnlijk zou ik niet eens meer subtiel zijn. Maar misschien moet je een keer een zwangerschapstest voor haar kopen en als ze dan zelf niet durft te kijken zeggen dat ie positief is (':
    Wie weet helpt dat?


    Hahaa, ik zou d'r gezicht wel willen zien dan :'DD. Maar de test bekijken durft ze nog net zelf.


    i put the fun in funeral

    RainbowDash schreef:



    Don't be silly, wrap your willy!

    Dat lost het probleem van de zwangerschap op :Y)


    Tuurlijk, herinner jij haar er maar aan wanneer ze al ladderzat is (cat).


    i put the fun in funeral