• HELEUWW,

    ik maak dus covers op aanvraag, je moet wel even dit achterlaten;


    Naam van je story;
    Over wat het gaat;
    Moet het met wat kleurtjes zijn;
    Mag het zwart wit zijn?
    Moet het op 1 blad naast elkaar worden geplaats? of liever op elkaar?;
    Eventueel foto's? ;


    Als je dit dan achterlaat, kan ik je abseluut helpen ;)


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    mag je ook gewone afbeeldigen en voor achtergrond(nerd)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    mag je ook gewone afbeeldigen en voor achtergrond(nerd)
    Ja hoor, dus je bedoelt zonder tekst?


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    Naam van je story; Another Colour Fades To Grey.
    Over wat het gaat; Een one direction story. 3 girls zijn beste vrienden met ze, maar er komt liefde en ruzie tussen. (:
    Moet het met wat kleurtjes zijn; Nou... er mag wel wat kleur inzitten maar de titel zegt het al!
    Mag het zwart wit zijn: Liever wel zwart-wit of iets kleins met kleur, want de titel luidt another colour fades to grey.
    Moet het op 1 blad naast elkaar worden geplaats? of liever op elkaar?: Ik wil graag iets van foto's door elkaar heen.
    Eventueel foto's?: Euhmmm, be creative! The girls staan wel in m'n story maar het zijn heel verschillende plaatjes, dus dat werkt niet. Ik kan wel zeggen: 2 blondines en 1 brunette! (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Naam van je story; if we could only turn back time
    Over wat het gaat; een meisje besluit sinds de dood van haar moeder om niet merr te praten. ze word naar een weeshuis gestuurd. na een paar jaar word ze geadopteerd door harry's familie samen met haar jongere zusje
    Moet het met wat kleurtjes zijn; als dat kan
    Mag het zwart wit zijn? nee liever niet
    Moet het op 1 blad naast elkaar worden geplaats? of liever op elkaar?; als je dat kunt zou je de foto's dan een beetje door elkaar heen kunnen laten lopen ??
    Eventueel foto's? ; zou je er one direction in kunnen doen en twee meisjes. de een iets jonger als de andere. ik had zelf namelijk nog geen foto's


    I HATE IT WHEN PEOPLE SAY THINGS ABOUT YOU THAT AREN'T TRUE

    Naam van je story; De dag dat de wereld zou vergaan
    Over wat het gaat; Een oorlogsverhaal met liefde, ware vriendschap en een flinke dosis humor.
    Moet het met wat kleurtjes zijn; graag
    Mag het zwart wit zijn? mag je zelf weten
    Moet het op 1 blad naast elkaar worden geplaats? of liever op elkaar?; mag je zelf weten
    Eventueel foto's? ;nee maar mag er wel iets opstaan met THEM???


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."