• Al sinds het begin ben ik fan van Justin Bieber. Hij heeft een hele hoop voor mij veranderd en is mijn held. Ik ben trots om een Belieber te zijn. Ik ben trots dat ik deel uit maak van de 14 miljoen volgers en fans. Maar nu komt het. Ik durf het niemand te zeggen. Ik kom er niet voor uit. Waarom niet? Omdat ik bang ben. Iedereen haat hem. Bijna iedereen van mijn school en echt iedereen van mijn klas. Ik ben bang, dat als ik het zou zeggen dat ze me uitlachen en me laten stikken. Maar ik ben er zeker van. Ik zit nu eenmaal in een klas die geen meningen respecteert en die mensen zomaar pesten. Ik ben blij dat ik nu drie vriendinnen heb waarmee ik enigszins goed mee kan opschieten. Vorig jaar en de twee jaren er voor werd ik hard gepest door de hele klas en dan vooral door een meisje. Altijd stond ik apart. En daarom durf ik niks te zeggen over mijn Belieber zijn, alleen maar omdat ik bang ben dat alles weer hetzelfde gaat zijn. Jullie zouden zeggen dat het geen echte vrienden zijn, maar jij zou het toch ook leuk vinden als je toch drie vriendinnen hebt waarbij je elke pauze staat en mee praat, lacht en al die dingen? Als iedereen weer eens zit te praten over hoe slecht hij wel niet is, hoe een homo, blablabla. Dan zit ik er ofwel stil bij, of praat ik even hard mee. En ook had ik allemaal liedjes van hem op mijn Ipod staan. Allemaal verwijderd, alleen maar omdat ik bang ben dat ze het zien en me gaan uitlachen. Ik ben blij dat ik Quizlet heb gevonden. Op Quizlet kan ik mijn mening uiten, mijn gevoelens laten zien, alles. Ik ben Quizlet hier zo hard dankbaar voor. En jullie mogen nu zeggen dat ik geen echte Belieber ben en ik geef je toch wel gelijk. Maar Justin zit in m'n hart. En hij zal daar altijd blijven.

    Ik weet ook dat er meerdere zijn, die dit ook hebben. Maar dit moest ik kwijt.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 21:39 ]

    Oké.
    edit: En er is altijd nog een verschil tussen "obsessief de hele wereld vertellen dat jij de grootste fan bent" en gewoon rustig de muziek luisteren en het voor jezelf houden. Met dat laatste is helemaal niks mis, al laten veel andere "Beliebers" je dat waarschijnlijk wel geloven. Gewoon doen waar je je goed bij voelt. *O*

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 21:46 ]


    ars moriendi

    Ben zelf een Directioner maar heb hetzelfde "probleem"
    Da's niet leuk, maar ik heb altijd zoiets van: "Weet je, lul maar lekker door want ik weet dat ze gewoon rocken."
    (:


    Not all those who wander are lost.

    Als jij zelf het prima vind, moet je er gewoon voor uit komen _O_

    Kthxbye


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik ken het, ik had hetzelfde met Tokio Hotel.
    Eigenlijk heb ik gewoon gewacht tot het overgewaait was. Ik liep er ook niet mee te koop ofzo, maar liet het voor wat het was, ik luisterde het gewoon maar bemoeide me niet met anderen die het erover hadden. Dat kan jij het beste ook gewoon doen.


    Your make-up is terrible

    Ik heb hetzelfde, met One Direction. Niemand, behalve mijn familie, hoeft te weten dat ik fan van ze ben. Daar kies ik zelf voor. Ook mede omdat ik bang ben om 'uitgelachen' te worden.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Continue schreef:
    Ik heb hetzelfde, met One Direction. Niemand, behalve mijn familie, hoeft te weten dat ik fan van ze ben. Daar kies ik zelf voor. Ook mede omdat ik bang ben om 'uitgelachen' te worden.


    Waarom zou je daar bang voor zijn? Iedereen bij mij thuis weet dat ik ze leuk vind (:
    Ik vind het gewoon respectloos als je uitgelachen wordt.


    Not all those who wander are lost.

    OHMYSTYLES schreef:
    Waarom zou je daar bang voor zijn? Iedereen bij mij thuis weet dat ik ze leuk vind (:
    Ik vind het gewoon respectloos als je uitgelachen wordt.

    Ja, maar ik heb hiervoor gekozen omdat... Ik weet het eigenlijk niet. Omdat... Echt moeilijk uit te leggen! Ik denk omdat ik er gewoon niet met mijn 'vriendinnen' over wil praten? Gewoon omdat zij echt nooit écht fan zijn zoals ik dat ben en er meteen zo druk over gaan doen, terwijl ik dat allemaal niet nodig heb en ze liever in mijn hoofd en hart hou. En ik zit liever alleen naar hun muziek/filmpjes te luisteren/kijken dan dat ik dat met 'vriendinnen' doe.
    Wauw, dit klinkt echt heel vreemd. Ik kan het niet goed uitleggen.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    OHMYSTYLES schreef:
    (...)

    Waarom zou je daar bang voor zijn? Iedereen bij mij thuis weet dat ik ze leuk vind (:
    Ik vind het gewoon respectloos als je uitgelachen wordt.


    Ja, daar heb je gelijk in. Ik weet niet hoe of wat bij Continue, maar ik zit dus in een klas waar meningen niet gerespecteerd worden enzovoort.

    Ik ken het maar al te goed.
    Ik zit ook in zo klas, ik werd uitgelachen doordat ik fan ben van Queen, the beatles, Justin Bieber en One Direction, tot dat ik mijn mond open trok.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Azian schreef:
    Ja, daar heb je gelijk in. Ik weet niet hoe of wat bij Continue, maar ik zit dus in een klas waar meningen niet gerespecteerd worden enzovoort.

    Mwah, er zijn mensen die het dus absoluut niks kan schelen wat ik doe, maar er zijn ook veel mensen die zich te veel met mijn leven bemoeien, voor mijn gevoel. Als je één keer sip kijkt zitten ze de rest van de dag te vragen wat er met je aan de hand is. (dit heeft dus alles te maken met het feit dat ik niet wil dat mijn omgeving weet dat ik One Direction geweldig vind)


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    ik ben echt geen belieber maar hoezo zal dat een reden zijn om jou te pesten
    ik ben bijna enig in me klas van de meisjes die geen belieber is:|
    maar de mensen zijn soms gewoon jaloers denk ikxD


    You can't not look cool with a crossbow.

    ErukaFrog schreef:
    ik ben echt geen belieber maar hoezo zal dat een reden zijn om jou te pesten
    ik ben bijna enig in me klas van de meisjes die geen belieber is:|
    maar de mensen zijn soms gewoon jaloers denk ikxD


    Zoals ik al eerder zei, worden in mijn klas geen meningen gerespecteerd. Ook zijn het van die harteloze mensen die iemand snel uitlachen, pesten of iets dergelijks zonder reden.

    Ik hoop dat je eruit komt &nd dat ze je niet meer gaan pesten.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik had het zelfde met Selena Gomez. Ze gingen dan altijd rare dingen zeggen over haar en Justin Bieber. Maar daarna hield het gewoon op, omdat ik het negeerde. Maar weetje, ze moeten je accepteren hoe je bent, en wat je leuk vind. Als dat niet zo is, mogen ze oprotten. En ik weet zeker dat er nog meer meisjes op je school zijn die gek zijn op Bieber. Praat is met hun over hem? Of zeg dat je ermee zit, misschien hebben zij wel tips voor je ofzo? Naja, veel succes ermee! <3


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik begin echt een beetje bang te worden van jullie 'beliebers'.
    Jullie nemen het een beetje te serieus allemaal.


    Here & Now