Vanaf 30 september 2010 heeft Abercrombie ook een vestiging van haar dochterbedrijf Hollister in Spanje geopend. Xanadu Madrid is open vanaf 3o september. Niet lang daarna zal ook een vestiging in Barcelona open gaan. Deze vestiging in La Maquinista gaat open op 7 oktober.
Hooligan schreef: Vanaf 30 september 2010 heeft Abercrombie ook een vestiging van haar dochterbedrijf Hollister in Spanje geopend. Xanadu Madrid is open vanaf 3o september. Niet lang daarna zal ook een vestiging in Barcelona open gaan. Deze vestiging in La Maquinista gaat open op 7 oktober.
Geen idee, maar ik hou echt van die winkel!
Mijn moeder is net naar Parijs geweest en heeft een pul ervan voor me meegebracht. Ze ruikt heerlijk naar parfum.
Hooligan schreef: Vanaf 30 september 2010 heeft Abercrombie ook een vestiging van haar dochterbedrijf Hollister in Spanje geopend. Xanadu Madrid is open vanaf 3o september. Niet lang daarna zal ook een vestiging in Barcelona open gaan. Deze vestiging in La Maquinista gaat open op 7 oktober.
Dit gaat over Hollister, you know that? En er zitten er maar 3 in Europa; Londen, Parijs en Milaan. Dus geen A&F in Barça!