Ik denk dat het beter is als je kan kiezen of je mails van abo's binnenkrijgt op je quizlet-mail of e-mailadres. Dit lijkt mij veel handiger.
x
- Home
- Forum
- Suggesties
- Suggestie.
Suggestie. - Suggesties
-
20 nov 2011 - 14:1920 nov 2011 - 17:57
Pusheen schreef:
Voor. Zoals het gastenboekberichtmelding-systeem. Zo dat je dan een pagina hebt in de oranje kolom met de naam 'Nieuwe meldingen' en dat als er dan iets nieuws is, dat er een (1) ofzo achter komt te staan afhankelijk aan de aantal meldingen."Ignite, my love. Ignite."
20 nov 2011 - 22:49Pusheen schreef:
Voor. Zoals het gastenboekberichtmelding-systeem. Zo dat je dan een pagina hebt in de oranje kolom met de naam 'Nieuwe meldingen' en dat als er dan iets nieuws is, dat er een (1) ofzo achter komt te staan afhankelijk aan de aantal meldingen.I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
20 nov 2011 - 22:56Pusheen schreef:
Voor. Zoals het gastenboekberichtmelding-systeem. Zo dat je dan een pagina hebt in de oranje kolom met de naam 'Nieuwe meldingen' en dat als er dan iets nieuws is, dat er een (1) ofzo achter komt te staan afhankelijk aan de aantal meldingen.
OTP: won't stop 'till we surrender...
20 nov 2011 - 23:00Ja wat dus zo'n 5x boven mij is gezegd. Echt een heel goed idee, net zo handig als die vinkjes achter een hoofdstuk als je 'm gelezen had.
It's time to be happy again.
21 nov 2011 - 11:47Pusheen schreef:
Voor. Zoals het gastenboekberichtmelding-systeem. Zo dat je dan een pagina hebt in de oranje kolom met de naam 'Nieuwe meldingen' en dat als er dan iets nieuws is, dat er een (1) ofzo achter komt te staan afhankelijk aan de aantal meldingen.I like boys who drive cars too slow.
21 nov 2011 - 12:35Pusheen schreef:
Voor. Zoals het gastenboekberichtmelding-systeem. Zo dat je dan een pagina hebt in de oranje kolom met de naam 'Nieuwe meldingen' en dat als er dan iets nieuws is, dat er een (1) ofzo achter komt te staan afhankelijk aan de aantal meldingen.
Couldn't agree more (:In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.
21 nov 2011 - 13:13Pusheen schreef:
Dit vind ik echt heel erg handig! Voor!Her heart was a secret garden and the walls were very high.
21 nov 2011 - 14:38MissSharp schreef:
Eerder voorgesteld. -> Ik ben tegen.And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.
21 nov 2011 - 15:38Pusheen schreef:
Voor. Zoals het gastenboekberichtmelding-systeem. Zo dat je dan een pagina hebt in de oranje kolom met de naam 'Nieuwe meldingen' en dat als er dan iets nieuws is, dat er een (1) ofzo achter komt te staan afhankelijk aan de aantal meldingen.Let it come and let it be
23 nov 2011 - 19:35Pusheen schreef:
Voor. Zoals het gastenboekberichtmelding-systeem. Zo dat je dan een pagina hebt in de oranje kolom met de naam 'Nieuwe meldingen' en dat als er dan iets nieuws is, dat er een (1) ofzo achter komt te staan afhankelijk aan de aantal meldingen.SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one
23 nov 2011 - 19:3623 nov 2011 - 19:4423 nov 2011 - 19:45MissSharp schreef:
Eerder voorgesteld. -> Ik ben tegen.A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.
23 nov 2011 - 19:45MissSharp schreef:
Eerder voorgesteld. -> Ik ben tegen.Frankly my dear, I don't give a damn.
23 nov 2011 - 19:46Pusheen schreef:
Voor. Zoals het gastenboekberichtmelding-systeem. Zo dat je dan een pagina hebt in de oranje kolom met de naam 'Nieuwe meldingen' en dat als er dan iets nieuws is, dat er een (1) ofzo achter komt te staan afhankelijk aan de aantal meldingen.Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.