• http://www.quizlet.nl/poems/10749/free-tarikl/

    Lees en zeg wat je er van vind.

    Zit je broer vast? Daar straks had je nog een topic dat hij je kaartje shad gegeven voor die film van Twilight. -.-

    Azian schreef:
    Zit je broer vast? Daar straks had je nog een topic dat hij je kaartje shad gegeven voor die film van Twilight. -.-


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Azian schreef:
    Zit je broer vast? Daar straks had je nog een topic dat hij je kaartje shad gegeven voor die film van Twilight. -.-


    Tarik is een hele goede vriend van mij.

    Ik zie hem als me broer.

    Lezen

    GoogleIt schreef:
    (...)


    Tarik is een hele goede vriend van mij.

    Ik zie hem als me broer.

    Lezen .

    I is met een hoofdletter bij die Engelse zin. Voor de rest vind ik dit niet zo een mooi gedicht, sorry.


    Ex astris, sciencia

    Het is geen gedicht, er zit geen rijm of ritme in. Het is een stukje tekst. Wat ik, eerlijk gezegd, niet zo mooi vind. Maar ik snap wel wat het voor je betekent.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bronte schreef:
    I is met een hoofdletter bij die Engelse zin. Voor de rest vind ik dit niet zo een mooi gedicht, sorry.


    comfort in c h a o s

    Frigga schreef:
    Het is geen gedicht, er zit geen rijm of ritme in. Het is een stukje tekst. Wat ik, eerlijk gezegd, niet zo mooi vind. Maar ik snap wel wat het voor je betekent.


    Een gedicht hoeft niet te rijmen. -.-

    Ik zie regelmatig de simpelste grammaticafouten voorbij komen, het gedicht zelf bevat ook niet iets van een ritme of maat en de woordkeuze is ook niet opteimaal. Het enige positieve wat ik kan zeggen is dat het een mooie 'boodschap' heeft.


    Let it come and let it be

    Azian schreef:
    (...)

    Een gedicht hoeft niet te rijmen. -.-

    Maar vaak moet er dan wel iets ritmisch inzitten, zoals ze er bij zei. Sorry dat ik eht zeg, maar heb je vandaag een slechte bui want je leest dingen maar half :'D


    Let it come and let it be

    Het heeft inderdaad wel een mooie boodschap, maar de lengte van de zinnen is niet in evenwicht. Dat leest erg onprettig en maakt het gelijk een stuk minder mooi.


    I can't even think straight.

    Azian schreef:
    (...)

    Een gedicht hoeft niet te rijmen. -.-

    Daarom zeg ik ook rijn OF ritme. Een van beide moet er in, en geen van beide zit er in.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Er zal vast wel een reden zijn waarom hij opgepakt is.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nou, vooruit dan, omdat er nog een boodschap achter zit, gaat het nog wel, maar laat in hemelsnaam die '(l)'-dingen weg bij de titel van je gedichten. Komt zo breezersletterig over.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wat een mooi gedicht en wat vervelend dat hij opgepakt is.


    26 - 02 - '16